Ty jejich odpovědi, když člověk od ČSOB něco potřebuje nebo si na něco stěžuje jsou fascinující. Z banky, která byla podle mě skoro nejlepší, se stala jedna z těch, které mají k zákazníkům nejhorší přístup a více méně se snaží jen co nejvíc obrat zákazníka bez nějaké protihodnoty. Dřív jsem tam měl cca 10 různých os. a firemních účtů, teď tam zůstal jediný a i s tím jsou problémy. Když jsem já měl problémy s kartama, pořád mě tvrdili, že nic nejde, jakmile jsem udělal kravál a se dostal o patro výš, všechno najednou šlo.
Myslíte si, že když nefunguje homebanking (což je každou chvíli), že se vám omluví a vrátí adekvátní část poplatku? Houby. Jediný co vám na všechno řeknou je, ať si napíšete kvůli každýmu prdu písemnou stížnost. Než se při mých hodinových příjmech zabývat podobným "spisovatelstvím", vyplatí se najít banku s normálním přístupem.
S manzelem mame ucet v CR u CSOB a dve platebni karty VISA. Bohuzel, jiz delsi dobu zijeme mimo uzeni CR a kartam jiz propadla platnost. Je temer nemozne, zrusit ucet a take karty ze zahranici. Stale si banka uctuje nejake penize za vedeni uctu, stale vystavuje nove karty, ktere si pochopitelne vyzvedout nemuzeme a tak si stahuji penize dal a dal. Komunikace s bankou ze zahranici nebo probedeni zruseni uctu proste nejde. Tak nam nezbyva nic jineho nez stale plati a posilat na ucet penize, aby se nedostal do zaporu. Tomu rikam sponzorovani banky.
Chovani CSOB je otresne. Kdysi jsem vyuzil reklamni akce vydani karty zdarma a meli jsme s manzelkou kazdy kartu k uctu. Pozdeji jsem chtel zridit telefonni bankovnictvi. Odeslal jsem formular - zadost prilozenou k vypisu a cekal. Po trech mesicich jsem nevydrzel a zavolal do pobocky, jestli se mou zadosti zacnou zabyvat. Byl jsem pozvan do pobocky aby jsme se "na to koukli". Navstivil jsem pobocku, uvidel pripravenou smlouvu s datumem jiz cca 2,5 mesice starym - zapomeli me dat vedet, ze uz to je hotove a muzu prijit. Jenze podepsat smlouvu muze jen manzelka :-( Mezitim jsem si zridil internetove bankovnictvi u CS (jsem s nim i bankou spokojeny) a CSOB "nechal plavat". Bohuzel v poslednim vypisu me CSOB zaskocila poplatky za vydani karet - automaticka obnova. No nic se neda delat, ale aby alespon s mesicnim predstihem dali vedet, ze si karty muzu vyzvednout! Platnost karet bezi jiz dva mesice, realna pouzitelnost karet je tedy pro me o ty dva mesice kratsi... Pristup CSOB bere dech. Pro srvonani zitra si jdu vyzvednout kartu CS, s platnosti az od 1.5. - s omluvou CS, ze bylo nutne zmenit PIN z duvodu zmeny parametru karty.... Neni banka jako banka.
To tedy neni. Ja jsem zase udelal zkusenost s CS takovouto: omylem se nam na nekolik vydanych faktur dostalo cislo uctu u CS, ktery jsme pres asi ctyrmi lety zrusili. Napsal jsem proto do CS, zda-li ucet s timto cislem existuje ci nikoliv, abych vedel, jestli se platba zaplativsim zakaznikum vrati zpet ci nikoliv. Dostal jsem odpoved, ze tato informace je duverna a proto mi ji nesdeli.
Obratem jsem jim tedy nahlasil bezpecnostni diru, jelikoz kazdy, komu na tom zalezi, si na ucet c. AAA muze poslat napr. jednu korunu a pokud se mu penize nevrati zpet, ucet AAA existuje a on tak ziska duvernou informaci, kterou ani CS nesdeluje. Ani se neobtezovali zareagovat a tuto "diru" tam maji porad.
Nevim, o kolik je CS lepsi/horsi nez CSOB (protoze na tu take slycham spoustu narku), ale mam dojem, ze o moc horsi nez CS uz zkratka byt nelze...