Názory k článku Změny v povinném ručení pro příští rok!

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 10. 2002 8:56

    Petr (neregistrovaný)

    Nevím jak u jiných pojišťoven, ale u Kooperativy je problém s převodem bonusu z vozidla na vozidlo.Je to omezeno rozmezím mezi prodejem starého a koupí nového vozidla asi na 3 týdny.Když pak máte třeba víc vozidel současně je problém. K čemu mi je bonus když častěji kupuji a prodávám vozidla která se shánějí a prodávají mnohdy déle než tři týdny a nebo mám více vozidel současně? Nedej bože aby chtěl člověk změnit pojišťovnu. Na členění podle obsahu motoru taky celkem zle doplácím, jelikož mám rád starší auta a rád v nich taky jezdím platim za jedno auto zhruba 7-11 tisíc ačkoli váží zhruba jako Fabia 1.4 a jezdí ještě pomaleji. Jestli se najde pojišťovna ketrá své členění zlogičtí, okamžitě přestupuju, nemůžu na tom být hůř.

  • 29. 10. 2002 6:30

    pikachu (neregistrovaný)

    Povinné ručení by mělo být na řidiče a ne na auta. Auto samotné za nic nemůže, vždy je vinen řidič.Ať každý zaplatí např. 10 000 Kč a když bude jezdit bez nehod dostane bonus. Platit dle objemu motoru je blbost! A tiráci by měli platit 10 x tolik! Předem se omlouvám všem slušným řidičům nákladních aut, ale když člověk vidí chování mladých smradů za volantem těžkého nákladního auta, nejlépe zahraniční značky, už se vůbec nediví proč mají nákladáky tolik těžkých nehod. Tak a te'ď mi to můžete nandat!

  • 29. 10. 2002 11:30

      (neregistrovaný)

    Ale teď si odporuješ.
    "Povinné ručení by mělo být na řidiče a ne na auta." a zároveň "A tiráci by měli platit 10 x tolik!"
    Ono to určitě není nejlepší hledisko, ale zatím jediné, kde jsou k dispozici alespoň nějaké časové řady. Uvidíme třeba za takových 10 let to bude úplně jinak.

  • 30. 10. 2002 17:22

    Dusan (neregistrovaný)

    Tiraci by meli platit desetkrat tolik uz kvuli tomu kolik najezdi. Cim vic se jezdi, tim je vetsi sance nehody. Kolik vidite aut v bazaru co jsou dva roky stara a maji najeto pul milionu? U tiraku zcela normalni cislo.
    Nemluve o tom, ze kdyz nekde neco zbori dvacetitunovy tirak, tak jsou nasledky o neco vetsi nez u osobaku.
    Jinak casove rady zadne nejsou ani u tech kubatur, respektive neodpovidaji cenam. Princip jak to vzniklo byla nutnost najit nekoho kdo zatahne povinne ruceni a jako vzdy v teto republice to spadlo na ty bohatsi (tj. majitele vetsich aut). Nic jineho bych v tom nehledal.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).