Hlavní navigace

Názor k článku Zlatý Měšec 2006: Vítězí ČSOB od Patrik Chrz - Na tom přece není nic divného. Čím větší...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 10. 12. 2006 12:35

    Patrik Chrz
    Na tom přece není nic divného. Čím větší společnost, tím více spokojených zákazníků (ne procentuelně, ale absolutně). I když bude velmi spokojeno třeba 10 % a spíše spokojeno třeba 20 % tak to bude větší síla, než u malé banky, i kdyby tam bylo spokojeno třeba 95 % lidí.
    Možná by nebylo špatné udělat jakousi srovnávací anketu, kde by jednotlivé hlasy byly upraveny o váhu podle množství klientů, které daná banka má. Protože tenhle systém mi připomíná, jako kdybychom si řekli, země, kde je nejvíce bohatých lidí, musí být nejbohatší - to potom tedy bude nejbohatší zemí Rusko :-) a naproti tomu třeba v takovém Lucembursku nebo Lichtenštejnsku musí třít bídu s nouzí :-))
    I když i tohle by bylo takové "lhaní si do kapsy", po pravdě řečeno - nejdůležitější je prodat a je celkem jedno, jestli toho daná banka dosáhne reklamou, pokrytím, službami, cenami - pod čarou stejně akcionáře zajímá zisk.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).