Patrně jsou jejich zaměstnanci donuceni klikat a klikat a klikat, jinak mají padáka... BTW o ČSOB se právě tady moc neotírejte, před časem zde byl článek klienta popisující zkušenosti s touto parodií na banku a dostalo se mu tuším od nějakého náměstka vyhrožování soudem, neboť dobré jméno banky prý lze poškodit i na internetu...
No já mám u ČSOB jak běžný účet, tak podílové fondy, a jsem relativně spokojený. Možná je to tím, že s lidmi na pobočce, co mě mějí nastarosti, vycházím dost dobře a co je třeba se vžycky udělá. Co takhle zkusit změnit pobočku? Pokud ovšem tady jenom tak neplácáte do větru.
Na tom přece není nic divného. Čím větší společnost, tím více spokojených zákazníků (ne procentuelně, ale absolutně). I když bude velmi spokojeno třeba 10 % a spíše spokojeno třeba 20 % tak to bude větší síla, než u malé banky, i kdyby tam bylo spokojeno třeba 95 % lidí.
Možná by nebylo špatné udělat jakousi srovnávací anketu, kde by jednotlivé hlasy byly upraveny o váhu podle množství klientů, které daná banka má. Protože tenhle systém mi připomíná, jako kdybychom si řekli, země, kde je nejvíce bohatých lidí, musí být nejbohatší - to potom tedy bude nejbohatší zemí Rusko :-) a naproti tomu třeba v takovém Lucembursku nebo Lichtenštejnsku musí třít bídu s nouzí :-))
I když i tohle by bylo takové "lhaní si do kapsy", po pravdě řečeno - nejdůležitější je prodat a je celkem jedno, jestli toho daná banka dosáhne reklamou, pokrytím, službami, cenami - pod čarou stejně akcionáře zajímá zisk.
Přesně tak... Je to úplně stejné, jako nedávné komunální volby na Slovensku. Vesnice s 1250 cikány si zvolá cikánského starostu s 5 třídami zvláštní školy, a zbylých 300 bílých obyvatel, byť i s VŠ, si může jít akorát hodit mašli...