Že by nová metoda? Uzavírat takové produkty, za které zprostředkovatel dostane nejmenší provizi :-) Inu, jsme v Čechách.
Ale vážně. Kombinace několika produktů, jak ji naznačujete, může být skutečně výhodnější. Záleží samozřejmě na konkrétních produktech, ale zajímavé řešení se tímto způsobem nepochybně vytvořit dá. Problém je spíš v tom, že ne každý dokáže tyto produkty udržet v chodu po celou dobu tak, aby původní smysl zůstal zachován. Dnes se něco uzavře, zítra už se pořádně neví proč a pozítří nám někdo „zasvěceně“ poradí, že něco z toho je úplná pitomost a zruší se to. Po pár letech z toho u mnoha lidí zbudou trosky. Jednoznačnou výhodou pojištění dětí a rodičů, nebo tzv. rodinného pojištění je, že se jedná o jeden produkt a rodiče vědí, že je to ta pojistka pro děti, kterou je třeba držet do například osmnácti let. A ikdyž si už dávno nepamatují, co pojistka zahrnuje, pojistná i spořící funkce zůstane. Věřte mi, že pro mnoho lidí je tato vlastnost produktu velmi důležitá.