Vážený pane šéfredaktore,
dovoluji si Vás požádat, abyste z Měšce stáhl svůj materiál "Živnostenská banka má binec v produktech". Příspěvek je postaven na nepravdě, neboť naší (mimochodem spokojené) klientce Janě Kubové se v pobočce Živnostenské banky v Ostravě nestalo to, o čem píšete. Skutečně není pravda, že by pracovníci pobočky nevěděli o tom, že Živnostenská banka poskytuje kontokorentní úvěry.
Nechtějte po mně detaily - Živnostenská banka důsledně respektuje důvěrnost vztahu mezi klientem a bankou - ale naše ostravská pobočka má k dispozici veškeré písemnosti dokazující, že v Měšci bohužel došlo ke zkreslení informací.
Boj Měšce za práva a zájmy klientů bank je sympatický, ale v tomto případě se jedná o výstřel vedle, mimo terč.
S pozdravem
Ing. Karel Ježek
tiskový mluvčí
Živnostnská banka, a.s.
Dobry den,
nemohu s Vami souhlasit, ze clanek je zalozen na nepravde. Ostatne, jak v clanku pisi, i me se ze strany informacni linky dostalo dvakrat odlisne informace a nemuzete poprit, ze v internetovem ceniku stale neni kontokorentni uver uveden.
Mam i dalsi informace, podporujici pravdivost clanku, ktere vsak s ohledem na duvernost vztahu mezi ctenarem a vydavatelem nemohu zverejnit. Jiste chapete, ze za techto okolnosti nemohu clanek stahnout.
S uctou
Petr Zamecnik
www.mesec.cz
Pane Ježku,
neztrapňujte se prosím.
Pokud říkáte, že se paní Janě Kubové nestalo to, co Měšec tvrdí, že se stalo, očekával bych, že buďto toto tvrzení podpoříte detaily, které je v takovém případě zcela legitimní po Vás chtít, nebo že o opravu požádá Vaše spokojená klientka Kubová. Jinak je to tvrzení Vaše prosím tvrzení autora článku, a autor článku uvedl přecejen více údajů podporujících jeho pohled na věc než Vy.
Ale on možná ani nelže. Jenže Živnobanka je mi obecně sympatická a připadá mi pod její úroveň bavit se takovýmto způsobem. Pokud pan Ježek vytáhl dosti silný kalibr typu požadavek na stáhnutí článku, měl by si být velmi jistý tím, že svůj požadavek je schopen podpořit prokázáním omylů v tom článku, a to tak že na tomto fóru. Pokud by sem poslal pouze standardní public relations hlody, jak to dělají jiné banky, prosím. Ale on žádá víc a nechce-li Živnobanka začít vypadat jako moloch, který začne šermovat požadavky na stažení jakéhokoli článku, který jí nevyhovuje, měla by svému tiskovému mluvčímu radši zaplatit nějaké kurzy slov o podpoře spokojenosti klientů.
:-)