Názory k článku Živnostenská banka má binec v produktech

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 5. 2002 10:44

    David (neregistrovaný)

    Vážení čtenáři, také jsem se rozhodl zřídit si kontokorent k svému účtu. V Brně na pobočce Živnostenské banky která sídlí ulici divadelní jsem si vyřídil kontokorent za podmínek uvedených jíž dříve t.j. zpracování kontokorentu 500,- a každý měsíc platím 50,- poplatek jako vedení účtu.

  • 17. 5. 2002 11:22

    Kuba (neregistrovaný)

    Neinformovanost zaměstnanců banky není problémem jen u Živnobanky. Na Měšci se podobné zkušenosti objevily např. u České spořitelny; já sám jsem byl několikrát mylně informován v ČSOB, a to jak na zelené lince (Linka 24), tak na přepážce (konkrétně: poplatky za změny trvalého příkazu a poplatky za úvěrové karty). Až se tím bavím. Zavolám dvakrát na zelenou linku, pak si ještě zajdu do banky a dostanou se mi tři různé informace.

    Problém totiž spočívá v tom, že banky schválně uvádějí ve svých papírových sazebnících a na internetu zamlžené údaje. (Příklad: Platnost karty: 2 roky, Vydání karty: 500 Kč. Zdálo by se, že karta mi za poplatek 500 Kč vydrží 2 roky, ale není tomu tak. Uvedený poplatek je totiž roční! To ale nikde uvedeno není - a jak to mají vědět ti chudáci v informačních centrech.)

    Závěr: Zdá-li se, že je nějaký produkt podezřele výhodný, je lépe apriori počítat s tím, že je v tom nějaký háček. Člověk na tu výhodnost může nepříjemně doplatit.

  • 20. 5. 2002 6:59

    Stanislav (neregistrovaný)

    Domnívám se, že máme zřízen jeden úřad, který by se měl zabývat jak klamavou reklamou tak i nečistými praktikami v obchodním styku. Když už nedokáže bankovní dozor sjednat nápravu na poli privátního bankovnictví a v rámci slušné demokracie, tak by se občané měli obracet právě na tento úřad. Nač si platíme tyto úředníky?

  • 22. 5. 2002 14:22

    Ing. Karel Ježek (neregistrovaný)

    Vážený pane šéfredaktore,

    dovoluji si Vás požádat, abyste z Měšce stáhl svůj materiál "Živnostenská banka má binec v produktech". Příspěvek je postaven na nepravdě, neboť naší (mimochodem spokojené) klientce Janě Kubové se v pobočce Živnostenské banky v Ostravě nestalo to, o čem píšete. Skutečně není pravda, že by pracovníci pobočky nevěděli o tom, že Živnostenská banka poskytuje kontokorentní úvěry.

    Nechtějte po mně detaily - Živnostenská banka důsledně respektuje důvěrnost vztahu mezi klientem a bankou - ale naše ostravská pobočka má k dispozici veškeré písemnosti dokazující, že v Měšci bohužel došlo ke zkreslení informací.

    Boj Měšce za práva a zájmy klientů bank je sympatický, ale v tomto případě se jedná o výstřel vedle, mimo terč.

    S pozdravem

    Ing. Karel Ježek
    tiskový mluvčí
    Živnostnská banka, a.s.

  • 22. 5. 2002 14:57

    Petr Zámečník (neregistrovaný)

    Dobry den,

    nemohu s Vami souhlasit, ze clanek je zalozen na nepravde. Ostatne, jak v clanku pisi, i me se ze strany informacni linky dostalo dvakrat odlisne informace a nemuzete poprit, ze v internetovem ceniku stale neni kontokorentni uver uveden.

    Mam i dalsi informace, podporujici pravdivost clanku, ktere vsak s ohledem na duvernost vztahu mezi ctenarem a vydavatelem nemohu zverejnit. Jiste chapete, ze za techto okolnosti nemohu clanek stahnout.

    S uctou

    Petr Zamecnik
    www.mesec.cz

  • 22. 5. 2002 15:09

    Rosťa Steidl (neregistrovaný)

    Pane Ježku,

    neztrapňujte se prosím.

    Pokud říkáte, že se paní Janě Kubové nestalo to, co Měšec tvrdí, že se stalo, očekával bych, že buďto toto tvrzení podpoříte detaily, které je v takovém případě zcela legitimní po Vás chtít, nebo že o opravu požádá Vaše spokojená klientka Kubová. Jinak je to tvrzení Vaše prosím tvrzení autora článku, a autor článku uvedl přecejen více údajů podporujících jeho pohled na věc než Vy.

  • 22. 5. 2002 16:25

    LK (neregistrovaný)

    Tiskovy mluvci je placenej za to, ze lze jako kdyz tiskne jen proto, aby jeho spolecnost vypadala co nejlepe. Je smutne, ze je nekdo ochoten to delat, ale musite uznat, ze p. Jezek se aspon snazi ;-)

  • 22. 5. 2002 19:36

    Rosťa Steidl (neregistrovaný)

    Ale on možná ani nelže. Jenže Živnobanka je mi obecně sympatická a připadá mi pod její úroveň bavit se takovýmto způsobem. Pokud pan Ježek vytáhl dosti silný kalibr typu požadavek na stáhnutí článku, měl by si být velmi jistý tím, že svůj požadavek je schopen podpořit prokázáním omylů v tom článku, a to tak že na tomto fóru. Pokud by sem poslal pouze standardní public relations hlody, jak to dělají jiné banky, prosím. Ale on žádá víc a nechce-li Živnobanka začít vypadat jako moloch, který začne šermovat požadavky na stažení jakéhokoli článku, který jí nevyhovuje, měla by svému tiskovému mluvčímu radši zaplatit nějaké kurzy slov o podpoře spokojenosti klientů.

    :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).