Vážený redaktore,
buďto jste v tomto oboru naprostý laik, nebo si Vás Aegon zaplatil.
1/ od kdy se kvalita životního pojištění pozná podle různých druhů připojištění. To je stejné jako by jste si kupoval auto podle toho, že si k němu můžete přikoupit červené potahy.
2/ indexace = finta jak obrat klienta. Lepší je, když si o parametrech svého ŽP může rozhodovat klient kdykoliv dle aktuální životní, rodinné a finanční situace a ne jen dle uvážení pojišťovna a jen ve výročí smlouvy.
3/ je zajímavé, jak umějí pojišťovny prodat zdražení. Slevy za menší četnost plateb jsou podvodem. Kliente chceš platit ročně? - tak dostaneš základní sazbu. Kliente chceš platit področnš - tak ti dáme přirážku 2,4,6,...%.
děkuji za zajímavou reakci. Tak tedy k jednotlivým bodům:
1/ kvalita životního pojištění je podle mého názoru ovlivněna i tím, jak je daný produkt variabilní. Jestliže máte možnost rozšířit spektrum rizik, vůči kterým se pojišťujete, rozhodně to není stejné jako s těmi potahy na vůz, o nichž píšete, jde o pozitivní vlastnost.
2/ Indexaci nevidím jako fintu. Za deset let mají Vaše peníze rozhodně jinou hodnotu a existuje-li možnost, přizpůsobovat pojistnou částku skutečné kupní síle, nehrozí to, že po mé smrti si pozůstalí namísto domu koupí maximálně ojetou Škodu Favorit.
3/ Hezké je, jak si lze hrát s jazykem, slevy za frekvenci vnímáte jako přirážku, přičemž jsou slevou, která jen reaguje na kupní sílu peněz, je základním jevem, který je v ekonomice naprosto přirozený.