Zajímalo by mě, jaké choroby jsou zahrnuty v oněch 16 zmíněných. Jestli jsou tam, stejně jako např. v JV Asii, i ty, které byly vymýceny (přinejmenším v Evropě) před několika staletími? Na stránkách Aegonu jsem totiž tuhle informaci nenašel... Jinak řečeno, ptám se, zda Aegon opět věší lidem bulíky na nos.
Aegon uvádí následující onemocnění:
• infarkt
• rakovina
• mrtvice
• selhání ledvin
• náhrada chlopní
• operace aorty
• transplantace důležitých orgánů
• selhání plic
• slepota
• hluchota
• intrakraniální nezhoubné nádory
• roztroušená skleróza
• apalický syndrom (stav podobný komatu, osoba má zachovány některé základní funkce mozku, které jí dovolují přežívat)
• kardiomyopatie (zeslabení srdeční stěny)
• bakteriální meningitida (vedoucí ke ztrátě schopnosti vykonávat základní denní aktivity)
• encefalitida (vedoucí ke ztrátě schopnosti vykonávat základní denní aktivity)
Vážený redaktore,
buďto jste v tomto oboru naprostý laik, nebo si Vás Aegon zaplatil.
1/ od kdy se kvalita životního pojištění pozná podle různých druhů připojištění. To je stejné jako by jste si kupoval auto podle toho, že si k němu můžete přikoupit červené potahy.
2/ indexace = finta jak obrat klienta. Lepší je, když si o parametrech svého ŽP může rozhodovat klient kdykoliv dle aktuální životní, rodinné a finanční situace a ne jen dle uvážení pojišťovna a jen ve výročí smlouvy.
3/ je zajímavé, jak umějí pojišťovny prodat zdražení. Slevy za menší četnost plateb jsou podvodem. Kliente chceš platit ročně? - tak dostaneš základní sazbu. Kliente chceš platit področnš - tak ti dáme přirážku 2,4,6,...%.
děkuji za zajímavou reakci. Tak tedy k jednotlivým bodům:
1/ kvalita životního pojištění je podle mého názoru ovlivněna i tím, jak je daný produkt variabilní. Jestliže máte možnost rozšířit spektrum rizik, vůči kterým se pojišťujete, rozhodně to není stejné jako s těmi potahy na vůz, o nichž píšete, jde o pozitivní vlastnost.
2/ Indexaci nevidím jako fintu. Za deset let mají Vaše peníze rozhodně jinou hodnotu a existuje-li možnost, přizpůsobovat pojistnou částku skutečné kupní síle, nehrozí to, že po mé smrti si pozůstalí namísto domu koupí maximálně ojetou Škodu Favorit.
3/ Hezké je, jak si lze hrát s jazykem, slevy za frekvenci vnímáte jako přirážku, přičemž jsou slevou, která jen reaguje na kupní sílu peněz, je základním jevem, který je v ekonomice naprosto přirozený.
Aegon to dělá dobře a novináři jim skočili na lep.... bohužel...
Ta jejich nabídka je možná zajímavá pro ty, co se pojišťují na 2 miliony a více.... Určitě by bylo zajímavé, aby si redakce před napsáním oslavné ódy na Aegon zjistila, kolik lidí se v ČR pojišťuje na 2 miliony a více. Je to promile? Půl procenta??? Troufám si tvrdit, že to nebude určitě více než 1 procento všech existujících pojistek.
Opravdu tedy článek, který je užitečný velkému počtu lidí....
nikdo nikomu na lep neskáče:-) V článku se konstatuje:
"Premium tak jistě osloví především náročnější klientelu, jejíž potřeby se od potřeb "běžných" klientů v řadě parametrů odlišují."
Jsme finanční server, a proto píšeme o všech produktech, které se na trhu objevují.