Vlákno názorů k článku Zavřené nebe pro SkyEurope? od mir.oslav - "Za zrušení letu náhradu neposkytujeme.. " To jako když...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 7. 2009 14:12

    mir.oslav (neregistrovaný)
    "Za zrušení letu náhradu neposkytujeme.. "

    To jako když si koupím letenku, oni pak let zruší, tak mi neumožní ani letět jiným letadlem, ani mi nevrátí peníze???
  • 16. 7. 2009 21:54

    Honza (neregistrovaný)
    Čerstvá, a pro mě překvapivá zkušenost: loni na podzim jsme objednali letenky do Benátek a zpátky. Někdy v únoru březnu nám napsali, že ten let zpátky zrušili a že si máme najít jinej termín nebo požádat o vrácení peněz. Vybrali jsme si vrácení peněz. Tvrdili, že do tří týdnů to normálně ze Slovenska připíšou na kreditku. Museli jsme je uhánět, po urgenci a dlouhém čekání napsali, že to předali k vyřízení finančnímu oddělení. Tuším 16. června napsali, že nám to už konečně posílají. Pár dnů na to vyhlásili ochranu před věřiteli. A světe div se - peníze na kreditce se někdy v první půlce července opravdu objevily. Zázraky se dějí.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).