Hlavní navigace

Názor k článku Záruka skončí, možnost reklamace ne. Co přinese novela občanského zákoníku? od IvoK - A kdo určí, že jde o podstatnou vadu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 1. 2020 11:44

    IvoK

    A kdo určí, že jde o podstatnou vadu a je nárok na okamžité odstoupení od smlouvy. Zákazník přinese na reklamaci nefunkční telefon, nejde zapnout, stane se, může jít o podstatnou vadu, ale já můžu posoudit pouze fyzický stav, těžko vezmu šroubovák a začnu se vrtat v telefonu nebo notebooku. Pokud zákazník telefon utopí, elektronika je náchylná na vlkost, těžko poznám jen z vnějšího pohledu, že je uvnitř oxidace. Telefon vysuší a nic z venku nepoznáte. Měli jsme případ, kdy si paní koupila hodně drahý notebook, zanesla jej svému it odborníkovi, který ji ho měl zprovoznit, druhý den jí ho dal zpátky, ať jej vrátí, že je nefunkční. Bylo sice trochu drama, ale notebook jsme poslali do servisu, světe div se, notebook byl prolitý energetickým nápojem. Z vnějšího nic patrné nebylo.

    31. 1. 2020, 11:44 editováno autorem komentáře

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).