Je otazka, jak interpretovat nedokoncene objednavky. Napriklad tak, ze cloveku se to rozlezi v hlave a uvedomi si, ze tu vec vubec nepotrebuje/nechce.
Pak trocha nepohodli muze jen prospet penezence, resp. vede k financne zodpovednemu chovani - neutracet za zbytecnosti a premyslet, na co vhodne penize vynalozit.
Reklamy a "usnadnovani plateb" jdou proti tomu - chteji manipulovat za ucelem co nejvyssich prodeju. Cileni reklamy = efektivnejsi manipulace.
V ramci financni gramotnosti by se lide meli ptat sami sebe, zda chteji byt manipulovani za ucelem generovani zisku nekoho druheho?
Anebo, zda se chteji chovat jako deti, ktere chteji kdejakou hloupost jakmile ji uvidi, bez ohledu na ucelnost, smysluplnost, budouci nasledky (kdyz utrati penize za zbytecnosti a pak nemaji na nezbytne veci).
"Je otazka, jak interpretovat nedokoncene objednavky"
To je prosté. V naprosté většině případů se jedná o nejasnost obchodních podmínek (cena dopravy, nejčastěji), tedy spíše jsou "dobře schované", či nejasná dostupnost (z zboží skladem se po vyplnění stane "na objednávku").
Proč by jinak měl kdo ztrácet čas vyplňováním?
Nehledej v tom složitosti.
souhlas, mně se to stává často. A je to zejména z důvodů nejasných přepravních a platebních podmínek, které se objeví právě až po vložení do nákupního košíku, v horším případě po vyplnění osobních údajů a adresy. Pak teprve zjistím, že např. nelze platit kartou a nebo je dopravní firma pro mě nevýhodná. To mě pak rozhodí natolik, že nemám chuť nic objednat, i když jsem zboží chtěl a obchod se mi líbil.