Jednoduše se podívejte do smlouvy - při sjednání ji každý klient musí odsouhlasit a může si ji i stáhnout, jde o soubor "Smlouva o spořicím účtu.pdf". Já tam mám uvedeno "Úroková sazba dle platného Úrokového lístku a v případě změny platí její Uveřejněná výše - k datu vytištění Dispozic činí: 2,5 % p.a. do 1 000 000,00 Kč, 0,5 % p.a. od 1 000 000,01 Kč do 99 999 999 999,00 Kč" což předpokládám že má přednost před případnými rozdílnýmí informacemi odjinud.
PS: To že tam chybí informace o úrokové sazbě nad 100 miliard Kč v mém konkrétním případě není aktuální.
To je zajímavé, mi při zakládání tohoto účtu sice přišlo 6 dokumentů, ale žádný z nich se nejmenuje "Smlouva o spořicím účtu.pdf". Přišly mi tyto dokumenty:
Změnový list
Předsmluvní informace Spoření typu B
Sazebník poplatků
Ostatní produktové podmínky
Úrokový lístek
Parametry spořicího účtu
V žádném z těchto dokumentů není uveden nesmysl o úročení do 100 miliard, ale v předsmluvnní informaci a v úrokovém lístku již opravdu mají informaci o možnosti změny úrokové sazby, přestože na webu uváděli něco jiného. Takže snad maximálně klamavá reklama :-(
Včera mi to vůbec nešlo. V mobilní aplikaci nebyl tento spořící účet k nalezení.
Z počítače se vždy neco vymňouklo.
Teď jsem to zkusil z mobilu a prošlo to během pár minut bez problémů.
Jenom jsem zvědavý, jak dlouho to vydrží.
Neustále zakládám nějaké spořící účty. Nechápu, proč nezvednou sazbu na stávajícím jako to dělají ostatní banky.
To jsou pacienti, matka si pred tydnem musela zalozit nove sporeni, aby dosahla na urok 1,5, sporeni A. Tyden na to prijdou s dalsim produktem sporeni B kde je urok 2,5. Vypada to, ze se na pobocku musi vydat znovu, je ji 75. :-( V tehle bance bych chtel delat za prepazkou. Za mesic bych byl pekne nasr...