Vážený pane, Vaše zkušenost rozhodně není nijak výjimečná. Je mi Vás líto z toho důvodu, že jste odešel k Eurotelu, kde jsem si zažil zmatek ještě daleko větší, a nejednalo se o 400,- ale o 11 000,- Kč.
Podle mě se chudáci operátoři zamotávají do sítí svých marketingových kulišáren takovým způsobem, že zpitomělý personál neví, která bije. Ale nedivte se personálu, jsou to jenom lidi.
A jenom dovětek - musíme to všichni. Nebo si snad myslíte, že v bankách, autosalonech, autobazarech, na elektrických podnicích a v plynárnách dopadnete nějak jinak? Nikoliv, vážený příteli, žijeme v době podvůdků psaných malinkatým písmem na obchodních smlouvách.
PS: S tim Eurotelem jste neudělal dobře....
Díky za politování. Snad to nebude tak zlé, protože Eurotel hodlám používat jenom ke spolupráci s eBankou + splnění podmínky zavolání 1x za 3 měsíce. Na telefonování mám již více než rok Oskartu.
Onu dámu jsem výslovně upozornil, že s jejím jednáním seznámím vedení a sdělovací prostředky. Pokud by mně někdo sdělil, že se obrátí na mého šéfa, asi bych trochu sebejistotu ztratil a šel si ověřit, jak se věci mají ve skutečnosti. Dámě z Radiomobilu to bylo očividně srdečně jedno.