Ono bude zalezet na spolecnosti (a jazykove vybavenosti). Pokdu vladnu anglictinou a jedna se o solidni spolecnost (sam mam zkusenost s KLM a Lufthansou), tak je to o vyplneni online formulare a behem par tydnu (u obou to bylo 1-2) penize prijdou. Ale verim tomu, ze u mene serioznich spolecnosti to muze byt na dlouhe lokte, a pak je casto lepsi si na to nekoho vzit. V tom pripade bych ale sel pouze se spolecnosti, ktera si vezme jen procenta z vymozene castky ( a kdyz nic nevymuze, tak si nic nenecha)
Jinak se bude vztekat spolecnost kdyz mi dluzi 3000kc a jinak kdyz dluzi 30000kc. Coz je celkem bezna cena pro let na opacnou polokouli.
Vzdycky jsem musel jit pres pravnika. A vzdycky to stalo mene casu a penez.
Pokud zrovna mam mizerne placenou praci, tak se mi vyplati zaridit si to sam. Pokud mam ale ztratit nejmene 5 dnu komunikaci tak uz se mi to nevyplaci.
A to v pripade reklamace letu klidne muze byt.
Ja se bavim o kompenzaci za zpozdeny let, tam jsou taxy jasne dane:
- KLM bylo do Asie, takze za 650 EUR
- Lufthansa byla po Evrope, ale zpozdeni pres noc (250 EUR + nutne obleceni za 180 EUR).
Ani jedna spolecnost nedelala problemy a opravdu stacilo vyplnit jejich webovy formular a ofotit/naskenovat podklady, zadna dalsi komunikace se nekonala.
Ale samozrejme to v jinych pripadech muze byt jinak...