Opačná zkušenost... Dotazy a reklamace v ČS mají reakční dobu v řádu hodin, jsou schopni předat záležitost kompetentnímu oddělení, sami se ozvou zpátky, aniž by se člověk upomínal, dokonce klient dostane číslo ticketu, takže když komunikuje s někým jiným, je na co se odkázat. Není to bez chyb, ale snaží se. Což se o většině ostatních bank říct nedá.
Největší odpad je Fio. Klientská linka neexistuje, na maily nereagují prakticky nikdy. Lowcost banky jsou na tom obecně v tomto blbě.
U mne naprosto obráceně. V ČS jsem většinou řešil problémy a reklamace, které spořitelna sama vytvořila v rámci změn produktů.
Většinou to končilo omluvným dopisem, který je mi na nic.
U Fio jsem měl před týdnem dotaz ohledně aktivace nové karty a vše zodpovězeno perfektně a bez chyb.
Pokud bych si musel i při stejných poplatcích vybrat mezi ČS a Fio, dal bych jednoznačně přednost Fio bance.
Mam dobrou zkusenost s CSOB. ......Me vzdy bavi, jak client neco zada a banka odpovi vyhybave ci neodpovi vubec a odpovi na neco jineho.....pak napise, ze dotaz predpoklada za uzavreny. Po druhem dotaze, mluvim ted o FIO, odpovi zase vyhybave a pak uz neodpovi vubec.....myslim, ze zamestnanci jsou vetsinou nezauceni nebo rychle zauceni brigadnici a nevi o sluzbach a provozu banky zhola nic.....FIO je dobra na to, ze nama zbytecne poplatky. I tak kazda banka vydelava na urocich miliardy......bohuzel zamestnance nikdy neoceni tak jak by mela....