Vlákno názorů k článku Reklamy bank nás vodí za nos. Neříkají úplnou pravdu od Vi3ol - Aspoň že se nechlubí svým euro účtem.. i...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 2. 2017 14:17

    Vi3ol (neregistrovaný)

    Aspoň že se nechlubí svým euro účtem.. i když bůhví.. na toho čur... v reklamě se nemůžu dívat.. Eura vkládat jim nevadí, ale.. na pobočce nemají k výběru k tomu bankomat ani hotovostní výběr.. na kartu zatím čekám 15 dnů a hledám, kde je pak vyberu.. mBank radši euro účet nemá vůbec, je to korektnější, než jen brát bez možnosti použití vložených prostředků..

  • 15. 2. 2017 14:45

    Duben (neregistrovaný)

    Vyberete je kdekoliv v bankomatu, ale jako CZK se ztratou na kurzovem rozdilu. Nebo kdekoliv v bankomatu v cizine, kde je jako mena EUR za poplatek 25 Kc nebo zdarma pokud mate Velky tarif.

    Taky muzete v cizine EUR kartou platit a nemit problem s prevodem CZK na EUR pred odjezdem treba na dovolenou. Navic jako jedni z mala EUR a USD ucet uroci, sice malo, ale jinde ho neuroci vubec.

  • 16. 2. 2017 10:01

    Vi3ol (neregistrovaný)

    Tohle přece vím, ale právě že nechci. Chci vybrat tady eura a pak je zaměnit za koruny ve směnárně, kde mi dají 26,80 (znám takovou), a ne 25-26 v bance. Mohli mě aspoň upozornit při zakládání účtu, že mohu jenom vkládat..Blbost.. Poraďte, kde je bankomat v Plzni, co mi vydá eura.. až se tedy dočkám karty od air/bank! Dík.

  • 17. 2. 2017 15:43

    Vi3ol (neregistrovaný)

    Tak na kartu si ještě počkám.. v 16. den po podání žádosti o ni v IB, jakoby četli můj příspěvek, mi přišlo:

    "ve Vašem internetovém bankovnictví na Vás čekají následující dokumenty ke schválení:

    - Vydání platební karty

    Změny, o které jste nás požádal, uděláme, jakmile dokumenty potvrdíte ve svém internetovém bankovnictví. Nechceme po Vás zbytečnosti, jde o nutný právní krok. Dokumenty můžete snadno schválit v části „Nastavení / Žádosti a smlouvy / Rozpracované žádosti“.

    Pokud byste si s něčím nevěděl rady, zavolejte nám na telefonní číslo 840 30 30 30 denně od 8 do 20 hodin nebo napište na info@airbank.cz. Nebo přijďte na jakoukoliv naši pobočku. Rádi Vám poradíme.

    Přejeme Vám pěkný den

    Martina Šafaříková / Manažerka kontaktního centra
    Air Bank a. s. / člen skupiny PPF "

    To jim to trvalo, ale i na mail zpřed měsíce mi odpověděli po 2 týdnech.. zvykám si.. Včera jsem kontaktoval několik bank kvůli zřízení euro účtu, odpověď byla do dvou hodin. Ale až ho tam mít budu, možná se taky začnou chovat jako air.. Psal jsem totiž i do ab, doteď nic, žádná odpověď... asi za 12 dnů ji dostanu.. nebo po skončení intervencí..

  • 22. 2. 2017 22:24

    Vi3ol (neregistrovaný)

    22.2.2017 17:35, napsal jsem:
    > Potřebuji kontakt na ředitelství. Vy mi odpovídáte až po dvou týdnech, nepřijatelné. Přitom jde zdánlivě o jednoduchou záležitost: Jak vybrat eura do vaší banky vložená?? V.F.

    Odpověď:

    Dobry den, pane,

    mrzí mě, jestli jsme s odpovědí přišli s křížkem po funuse. Ke zprávám se prokousáváme, jak k nám přijdou.

    Jak už jsem Vám psala posledně, eura si u nás nevyberete ani nevložíte. Můžete vybrat v bankomatech Euronet, tam Vás ale čeká dvojí přepočet měny. Jediná cesta je udělat si výlet do zahraničí, ale tuto možnost jste sám zavrhl.

    Věřím, že nás pochopíte.

    Když se budete chtít na cokoli zeptat, klidně nám zavolejte na 515 202 202 denně od 8:00 do 20:00. Můžete nám také napsat přes internetové bankovnictví nebo na info@airbank.cz.

    Přeji Vám hezký den

    Aneta Gřešová / Kontaktní centrum
    Air Bank a.s. / člen skupiny PPF

    Co mohu na tom pochopit?! Proč zakládají účty v cizí měně, když pak nedokáží dostát svým závazkům?!
    >

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).