který hraničí až s hulvátstvím. Rozumím tomu, že produkt emax plus je sám o sobě nevyzpytatelná chiméra (proto ho také nevlastním), ale nadávat na strategii úročení tohoto produktu mi přijde přinejmenším hloupé. mBank je stále bankou, kde se při slušném chování k této instituci (např, že si nebudu u bankomatu vybírat po pětistovkách) NEPLATÍ žádné poplatky (sám jsem u mBank od začátku r. 08 a neplatil jsem doposud bance krom daně z úroku opravdu nic). Články proti mBank mi v poslední době přijdou jak na objednávku od ČS. No holt si zvykejte, že člověk pokud zjistí, že na poplatcích múže ušetřit třeba i 1 pojištění auta, tak zkrátka začne konat.
Pavel Pštros: Veřte, že Česká spořitelna si neobjednává články proti své konkurenci. Jsme hrdí na získané ocenění Nejdůvěryhodnější banka roku 2009 a důvěru klientů si udržujeme raději zkvalitňováním služeb. I tady na sociálních médiích můžete vidět, že zde vystupujeme zásadně transparentně. Pokud byste měl jakékoli konkrétní dotazy k vystupování spořitelny v médiích, neváhejte mě prosím kontaktovat na emailu rnavratil zavináč csas tečka cz. Před svými klienty nic netajíme, zodpovíme každý dotaz.
Roman Navrátil, Specialista komunikace ČS pro sociální média