Vlákno názorů k článku Vyznejte se v mBankovštině: nejlépe složitě a nepřehledně od Pavel Pštros - který hraničí až s hulvátstvím. Rozumím tomu, že produkt...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 9. 2010 20:38

    Pavel Pštros (neregistrovaný)

    který hraničí až s hulvátstvím. Rozumím tomu, že produkt emax plus je sám o sobě nevyzpytatelná chiméra (proto ho také nevlastním), ale nadávat na strategii úročení tohoto produktu mi přijde přinejmenším hloupé. mBank je stále bankou, kde se při slušném chování k této instituci (např, že si nebudu u bankomatu vybírat po pětistovkách) NEPLATÍ žádné poplatky (sám jsem u mBank od začátku r. 08 a neplatil jsem doposud bance krom daně z úroku opravdu nic). Články proti mBank mi v poslední době přijdou jak na objednávku od ČS. No holt si zvykejte, že člověk pokud zjistí, že na poplatcích múže ušetřit třeba i 1 pojištění auta, tak zkrátka začne konat.

  • 15. 10. 2010 7:51

    bez přezdívky

    Pavel Pštros: Veřte, že Česká spořitelna si neobjednává články proti své konkurenci. Jsme hrdí na získané ocenění Nejdůvěryhodnější banka roku 2009 a důvěru klientů si udržujeme raději zkvalitňováním služeb. I tady na sociálních médiích můžete vidět, že zde vystupujeme zásadně transparentně. Pokud byste měl jakékoli konkrétní dotazy k vystupování spořitelny v médiích, neváhejte mě prosím kontaktovat na emailu rnavratil zavináč csas tečka cz. Před svými klienty nic netajíme, zodpovíme každý dotaz.

    Roman Navrátil, Specialista komunikace ČS pro sociální média

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).