Tyhle prapodivné podmínky platí poslední dobou. Ale šlendriánství a totální amatérismus a ignoranství funguje v mBank od prvního dne. Jsem jedním z prvních klientů mBank. To co jsem za ty roky zažil by bylo na samostatný článek ale ono to lze shrnout do dvou slov – DĚS BĚS. Totální ignorování nahlášených chyb, měsíce neřešené reklamace, porušování uzavřených smluv jen proto, že nějaký ňouma v Polsku napsal inet-banku jinak než je ve smlouvě, naprostá neochota cokoliv řešit, atd atd..
I celé fungování poboček a jejich pracovníků je na totálně amatérské úrovni – to už i taková ČS je proti mBank těžce profesionální..
Tak popravdě… Na kamené pobočce jsem byl pouze podepsat smlouvu v dobách, kdy mBank začínala… A od té doby sem něměl problém, ale to je asi tím, že jsem nenáročný. Stačí mi běžný účet, platební karta, inkaso, trvalé příkazy a rozumný ebanking. Což splňuje mBank zatím v pohodě.
Ano, nové podmínky jsou zvláštní, ale mě se v podstatě netýkají, protože většinou stejně platím kartou, tudíž ten „objem“ zvládám protočit.
Ale když tu mluvíte o amatérismu, mě přijde, že amatérismus je v poslední dost moderní záležitost… Třeba před 2,5 měsíce jsme si chtěli od TO2 jako firma koupit nový tarif s telefonem. Máme u nich 2 pobočky – 2× internet, 2× IP linku, 1× mobil. No, a chtěli jsme druhý mobil se stejným tarifem. Během 2,5 měsíce to nebyli schopni zařídit, a to jde o celkem prostou záležitost.
A podobné věci se mi stávají i jinde… Už ani po Praze nejezdím MHD, od té doby, co se mi stalo, že jsem jel přes hodinu ze stodůlek na újezd (autem za cca 15–20 minut), protože nějaká pitomá ženská co řídila tramvaj neuměla u tramvaje zavřít dveře, a půl hodiny blokovala všechny ostatní tramvaje :D
Já nevím :-) Asi co si člověk neudělá, to nemá…
Nechci provokovat, ale podle mne nemá mBanka v ČR žádnou pobočku, tedy skutečnou pobočku se skutečným ZAMĚSTNANCEM mBanky, který sedí u skutečného bankovního terminálu přímo napojeného do bankovního systému a má tak možnost zasahovat do účtu klienta a provádět on-line požadované změny, tedy přesně to, co dnes a denně dělají normální banky po celém světě, včetně ČR. Pokud se pletu a už je tomu jinak, oprav mne prosím.
No jsem též jeden z prvních u mBank
Šel jsem k nim ne kvůli jednoduchosti, ale že mi stačí ten základ co nabízejí a zadarmo.
Jak zde píše jiš jeden uživatel mbank – změny se mne netýkají, spíše českých vyčůránků (podnikatelů), kteří si z mBank udělali transakční účty.
Já mBank fandím, mám ji jako rodinný účet více než 2 roky a zatím žádné potíže.
S ČS bych se to neopovažoval srovnávat. Internetové bankovnictví má možná lepší, ale po návštěvě pobočky musí být zhrozen snad každý..
Mám účty i u FIO, KB a ING – takže mám s čím srovnávat.
Tak internetbanking ING je rozhodně nejjednodušší, ovšem také díky velkému omezení rozsahu služeb. Co mi vadí, tak že neukazuje jméno majitele protiúčtu, ale po telefonu ho sdělí.
Bankovnictví FIO považuji z 5 bank a 1 záložny, kde IB používám (dvě další záložny IB nemají), za naprosto nejlepší. Jednoduché, přehledné a zároveň s velkým množstvím nastavení. Vadí mi, že neumí příkaz k inkasu (souhlas umí).
Díky, super. Tohle mi uniklo.
Ty karty ČSOB mi trošku vadí, jenže ona je otázka co s tím.
1) domluvit se s jinou bankou – nabídla by lepší podmínky (při alespoň podobném rozšíření bankomatů)? Obávám se že těžko
2) vydat vlastní karty – není problém, to mohla už jako záložna (ze záložen má přímou smlouvu s karetní asociací MasterCard záložna Citfin). Ovšem pak by musela jít cestou mBank a tedy dotovat výběry z bankomatů (bo za 30 Kč by to moc zajímavé nebylo). Myslím, že by to pro FIO moc zajímavé nebylo a ve svém důsledku pro klienty asi taky ne.
Co by se mi líbilo, by bylo rozšíření pokladních hodin pokladny a nebo alespoň vlastní bankomaty přímo na pobočkách se sníženou sazbou za výběr (jako má Volksbank), nebo zcela bezplatným výběrem.
Me osobne vadi pracnost tvorby vypisu v PDF. Musim dat v IB vypisy, mesicni, datumy a pak to vytisknout na virtualni tiskarne, kterou musim mit nainstalovanou. Prijde mi to zbytecne pracne, skoda ze nemaji mesicni vypis v PDF na 1 klepnuti.
Karty sice nejsou zadny zazrak, ale ono lepsi cenove dostupna moznost asi stejne neni.
Všiml jsem si Vašeho komentáře na adresu poboček České spořitelny. Budu rád, pokud mi dáte vědět, co bychom měli změnit, aby se u nás lidé cítili příjemně. Můj email je rnavratil zavináč csas tečka cz. Velmi si vážíme všech konstruktivních připomínek.
Roman Navrátil, Specialista komunikace ČS pro sociální média