Tento článek je skutečně „objektivním a nezávislým“ rozborem současné situace v mBank! Jsem klientem této banky již 3 roky, ale „hrůzy“, které autor popisuje mi nějak unikly. Říká se: „Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.“ a proto se mi zdá, že byl tento článek napsán na objednávku. Je to k vzteku, když lidé utíkají od našich renomovaných a hlavně nenažraných bank k jiné a ještě k tomu polské, že ano. Druhým důvodem, proč tento článek vznikl, může být i značná natvrdlost pisatele, který se nedokáže orientovat v celkem jednoduchých a jasných pravidlech této banky. Pro mne je rozhodující to, že mBanka nabídla lidem bezplatnou alternativu bankovních služeb, které fungují velice dobře a když si spočítám, kolik jsem na poplatcích platil u Komerční banky či GE Monney banky za rok, vyplatí se mi využívat služeb mBanky i za cenu nižšího úročení vkladů a neexistence bankovních přepážek, které jsem stejně za tři roky nepotřeboval. Ještě pár podobných bank a myslím, že mají naše nenasytné peněžní ústavy, zaměstnávající zbytečné úředníky, odzvoněno!
U mBank jsem byl taky. Měl jsem u nich spořící učet. Ty už tam dávno nemám (úroky). A poněkud jsem změnil názor. Radši si zaplatím 100Kč měsíčně a mám klid a jistotu větší banky.
Nemusím přemýšlet jestli si aktivovat to či ono, zaplatit kartou o 100Kč víc, či míň. Provést převod (nebo už mám převody vyčerpané?)
Myslím, že to spěje k jedinému a sice k mKonci. Z čeho bude banka dávat hypotéky a půjčky, když ji např. tzv. hodní spořivý klienti odešli.