Jen několik věcí.
1) Zboží je dražší a složením horší. (Zavedení klubových karet v TESCO, Globus atd. se časově kryje s skokovým zdražením a změnou složení výrobků (Např. dnes v Globusu v řeznictví již není mnoho věcí, co by mělo smysl kupovat.)
On ten systém "něco" stojí. Vydání karet, instalace, měnění cedulek, více pokladních (jestli to na jednom případě zdrží o 3 sekundy, za rok je to spousta člověkodní), tisk papíru, elektronický systém, programátoři atd.. To něco jsou peníze. A ty peníze neplatí akcionář řetězce, ale zákazník. A jinak než zdražením (a) nebo šizením to nejde. Je to dobrý kšeft se spoustou "marketingových" parazitů.
2) Spam v emailu, telefonu.
3) Ztráta i tvého času (ale to ti přeju).
Bod 1) platí i pro ty, kdo jejich kartu nemají.
Ztráta soukromí?
Že je vám o jedno, není nic překvapivého. Na Facebooku už je více než jedna miliarda idiotů a zdá se to být dobrý bussiness. Proč vám není jedno, jestli máte v obýváku webkameru s live-stream vysíláním na TyTrubko? I takoví jedinci jsou, takže proč se vůbec ptám.
Co do toho pleteš kameru? Kupuj si třeba v coopu, tam nemají žádnou kartičku a mají tam určitě zdravější a kvalitnější výrobky. Jestli si myslíš, že si o tobě nedokážou velké korporace zjistit co chtějí, jsi na omylu.A další věc je, že mi to je jedno, jestli ví kde a co jsem kupoval.Nejsem paranoidní.