Proč by nešlo. Pokud tam bude sekvence, tak to jde do čehokoliv modernějšího a rozdíl oproti benzínu není znát, protože to má vlastní řídící jednotku a na každý válec vlastní vstřík.
Mám vozidlo Mitsubishi Galant 2.0i, r.v. 2000 a nedávno jsem do vozidla nechal nainstalovat systém LPG. Jde o sekvenční vtřikování, které je poměrně moderní a bezproblémové. Na LPG jsem najel zatím 7 000km a nepocítil jsem zatím žádné omezení, ani nějaké negativní vlivy. Na jízdě to není znát, ale záleží hodně na značce plynu. Docela dobrá zkušenost s Kralupami, naopak špatná s Českým plynem. Všechno se přepíná automaticky po dosažení teploty 30st., což je tak po ujetí 700m (záleží na počasí). Jezdím o korunu levněji, než předtím a jelikož jsem najel už 7 000km, tak je vidět, že už mám něco zpátky. Zatím spokojenost, už to není to staré problémové LPG. Já to každému doporučuji, ale sekvenční systém =30 000Kč. Já to budu mít za rok zpátky, takže pohoda:-)
Ahoj Libore, prosím tě, jen malý dotaz. Mám úplně stejné auto, pro přestavbu jsem se již definitivně rozhodl a chtěl jsem se jen poradit, jakou nádrž. Chtěl bych toroid místo rezervy - nemáš vyzkoušené, jaký max. se tam vejde? Jakou máš ty nádrž? Díky za info