Motory přímého vstřiku benzínu, buď atmosferické a nebo i turba, např FSI a nebo TSFI se také montují, počítejte ale, že v těchto motorech musí stále proudit benzín originál vstřiky, protože je to tak konstrukčně uděláno a také se tím vstřiky mažou a chladí. K tomu se přistíkává plyn. Úspora provozu na takto přestavěný motor je stejně ale okolo 40%, což je v dnešné době velmi zajímavé. Přestavby začínají tak na cca 35 tisících vč. dph. Pozor ale na nějaké levné plagiáty, je třeba, aby zařízení bylo od renomované firmy s vývojem. Mě to dělali u firmy Auto rs v Pardubicích www.autors.cz a zařízení je od Italské firmy Tartarini.
Co se týče Subaru, počítejte, že cena začíná někde na 36 tisíc vč. DPH
Ahoj, za mne mohu s čistým svědomím říci, že se přestavba na LPG určitě vyplatí. ročně ušetřím několik tisíc korun, takže za mne určitě ano. Auto jsem si nechal předělat v autogascoubal v Praze a byl jsem nadmíru spokojen. S techniky jsme se domluvili na nejvhodnějším systému pro mě a mé auto a vše funguje jak ma. Auto je bez potizi a navic se mi investice do prestavby vratila, takze ja jenom doporucuji