Copak, spořka zdražuje? To byly české ovečky loni odrbány málo, aby měli rakouští majitelé v příštím roce vyšší příjmy? Proboha, na co bude klient přelouskávat stohy dokumentace, za co má ještě slevičku a za co ji nemá, když řada rozumných (a solventních) klientů už dávno opustila podobné kejkle a přešla k bezpoplatkovým bankám? Mám účty u dvou a po mnoho let už naprostá spokojenost! Zůstat u poplatkových bank může jen finančně nevzdělaný masochista. Kašlu na to, že za pojištění mám slevičku 1%, za hypotéku další 0,5%, za pátou platbu z účtu 0,25% a za použití kreditky tento měsíc 0,1%, když u bezpoplatkové banky se o podobné kejkle zajímat nemusím. Bezpoplatkovou banku nezajímá, jesli mám nebo nemám pojištění, jestli mám nebo nemám kreditku a jestli jsem už doplatila hypotéku, aby mi vnutila jiný produkt. Bezpoplatková banka dělá tu práci, kterou má: vede mi účet, příjmá na něj peníze a odesílá je na základě trvalých nebo jednorázových příkazů tam, kam má. Má tam i nějakou rezervu, za kterou já sice nemám žádný úrok, ale zato mne neotravuje žádnými poplatkovými kejkly. Já po ní víc ani nechci a ona se mi odvděčuje tím, že mi nic nevnucuje. U bezpoplatkové banky se cítím jako klient, ne jako odrbávaná ovce.