Vlákno názorů k článku Válka o bankomaty má další oběti od Balů - Jsem klientem ČSOB přes 3 roky a řekl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 2. 2002 16:50

    Balů (neregistrovaný)

    Jsem klientem ČSOB přes 3 roky a řekl bych, že od spojení s IPB jdou služby ČSOB dolů a poplatky nahoru. Co se mě nejvíce týká je výrazné zkrácení doby, kdy PP či TP "čeká" v systému, než dorazí peníze na účet ( z pův. 100 dní na 3 ). To jsem se také dozvěděl až na přepážce. Proč by to nemohlo být třeba 14 dní, proč jen 3 ? Odpověď se sama nabízí. Pokud se TP neprovede, je třeba zadat PP = další poplatek. Zaúčtovávání bankomatů se taky poněkud začlo protahovat. ČSOB Linka 24 má v datech taky docela pěkný zpoždění atd. No a informovat klienty o zavedení poplatků za výběr z bankomatů ? Vždyť oni to poznají na výpisu, ne ? Byl jsem zvyklý vybírat i 8-10 krát měsíčně. Proč u sebe nosit fůru peněz pro zloděje ? Jenže to bude nutné omezit na 2-3 výhradně z bankomatů ČSOB. Bylo by asi slušné, kdyby banka poskytla měsíčně 2-3 výběry ALESPOŇ Z VLASTNÍCH bankomatů zdarma. Nejdříve vyhnali klienty z poboček zpoplatněním výběru na přepážkách, teď zpoplatnili bankomaty. Jsem zvědavý, co bude následovat.

  • 1. 3. 2002 7:37

    Xaver (neregistrovaný)

    Co bude následovat, nebo už vlastně je? Třeba výpis z účtu, kde jste měl ve smlouvě zasílání jednou ročně, Vám začnou zasílat 1x měsíčně, přičemž místo 10,- Kč za něj dáte 30,- Kč. Poplatky za vedení účtu, které dosud strhávali poslední pracovní den v měsíci, Vám strhávají poslední sobotu v měsíci, tedy většinou o pár dní dříve (samozřejmě se to taky dozvíte až z výpisu z účtu). Měl jsem účty u několika bank, ale to, co předvádí ČSOB po spojení s IPB, jsem nezažil ani v České spořitelně za bolševiků.

  • 17. 3. 2002 16:30

    Pedro (neregistrovaný)

    Máte pravdu, ČSOB je nyní největší k.... a zůstávám u ní jedině díky Lince 24. O zdražení jsem se dozvěděl týden dopředu z Lidových novin. V podstatě o všem jsem se dozvěděl z médií a ne z banky.

    Teď ty paka ve Varský pobočce zavedly "zlepšovák", že k bankomatu se mimo otevírací dobu pobočky dostanete jedině, když do čtečky strčíte kartu.. Jakoby neslyšeli o těch průserech, který s tím byli. Když jsem volal na Linku 24, jakže si to vůbec můžou dovolit, ženská mi tvrdila, že jde jen o ten magn. proužek a že se z toho žádná data nečtou, čili se není proč bát. Tak jsem se zeptal, jestli tam jde strčit karta třeba Fotolab clubu, která je taky magn. a prý asi jo. Příště to zkusím. Proč to vlastně zavedli? Prý ve Varech spal nějaký houmlesák u bankomatu. Od toho je tam ale přeci kamera!

    A na závěr dotaz: je na tom magnetickém proužku uložen PIN nebo ne?

  • 22. 3. 2002 16:48

    Anonym (neregistrovaný)

    Presne tak, naprosto souhlasim. Jsem tzv. "lepsi " klient, tzn. mam prideleneho osobniho bankere, ale je to k nicemu - misto lepsich sluzeb akorat komplikace a zdrzeni, kdyz se predem neohlasim, prijdu do banky a on tam neni. :-( O zmene poplatku se dozvim az zpetne z vypisu a uroceni terminovaneho vkladu ani tam ne. :-( Proste banky akorat rejzujou a sluzby nikde. :-(

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).