Moje děti překročily desátý rok věku nedávno, takže já na tom neušetřím.
Nicméně zkuste si prostudovat historii pražských tarifů. Co já pamatuji, tak bylo 0–5 zadarmo, 6–15 polovic, starší plné, poté 0–9 zadamo, starší plné, pak se to zase měnilo všemi myslitelnými a většinou hlavně nemyslitelnými způsoby a dnes aby si člověk před každou jízdou prostudoval tarifní plán, jestli se přes noc něco nezměnilo.
Stejne pry jizdne pokryje jen 37% nakladu. Hromada penez by se usetrila na machinaci s listky, turniketech, revizorech, doplnkovem prodeji,… takze ve vysledku by to mohlo znamenat zvyseni nakladu maximalne tak o 20%. Jiste, pak by asi vic lidi jezdilo mhd a bylo by nutne posilit spoje, ale zaroven by to znamenalo mene aut a to je nepochybne prinos.
Pokryje 37% nakladu ale po odecteni obrovskych dotaci na MHD, cili pokryje 37% nakladu na tisk a distribuci listku a evidenci osobnich udaju a provozovani aplikace na opencard a revizory a jejcich ctecky.
Listky jsou z bankovkoveho papiru s vice bezpecnostnich prvku nez maji bankovky, a automaty za statisice jsou na kazde konecne v polich.