Nejhorší na tom je, že když s někým z konkrétní firmy mluvíte, tak vždy použijí větičku - vždyť je to stejný tarif jako na pevnou linku (blbost nebo neschopnost?). Bohužel stejný problém je i s linkami 95+, které dokonce používají státní instituce. Když jsem si na toto stěžovala, tak mi paní odpověděla: "telefonní číslo, na které jste volala, není „placenou informační linkou“ (jak je uvedeno na faktuře Vašeho operátora), ale standardní pevná linka, zpoplatněná běžným tarifem". Což je možná pravda, ale můj operátor to nezahrnuje do balíčku volných minut (které mi jako každý měsíc zbydou.....
Jakeho mate operatora?
Clanek resp. cisla jsou z vetsi casti zkopirovana z http://www.telefonujeme.cz/viewtopic.php?t=7422 jinak nechapu, proc U kasa cz je uvedeno spatne cislo (a na odkazu vyse bylo v dobe uvedeni clanku take:-)
vlastni setreni, tak to jo, zkopirujem a neuvedem zdroje, cisla ani nevyzkousime a skasneme kojunky za clanecek.