Trochu podobnou situaci jsem s nimi také řešil. Zrušil jsem svůj podnikatelský účet u nich a na podobné finty jsem jim zaslal vyúčtován svůj čas jejich řešením ztrávaný – dali pokoj. Nevidím důvod u nich zůstávat. Máme tu již s bankovní licencí FIO, mBanku a další vúhodnější banky.
Proboha, a co tě vede k tomu, po těchto 2 zkušenostech u nich ještě setrvávat??? Já měl Kredit+ na cca měsíční příjem, po nějakých 5 letech mně bez ptaní a souhlasu zvýšili limit o 30%, jenže současně s tím zavedli vypečený poplatek za zaslání výpisu, takže jsem se poohlédl po konkurenci, dostal jsem kartu s limitem 3 násobku měsíčního příjmu a bez jakéhokoli poplatku…
daf105: Všiml jsem si Vašeho příspěvku a chtěl bych se zeptat, zda jste se již dozvěděl všechny potřebné informace a problém s kreditní kartou byl vyřešen. Pokud problémy stále trvají nebo máte jiný dotaz, neváhejte mě prosím kontaktovat na emailu rnavratil zavináč csas tečka cz. Rád Vám pomohu situaci vyřešit. Spokojenost našich klientů je pro nás důležitá.
Roman Navrátil, Specialista komunikace České spořitelny pro sociální média