Konečně na ně došlo, mučit lidi takovými složitostmi. Taky jsem měla jejich net, pořád se rouchal a za volání na zákaznickou linku se platilo. Před hovorem jedna reklama za druhou. Při instalaci mi dva chlapíci dali na počítač net, nejel a oni odešli s "nemáme jenom Vás". Paráda. Zalouží.
No kdyz si vyberete ten nejvice nesmyslny komunikacni kanal pro reseni problemu, tak se nedivte. Daleko snazsi je poslat zpravu pres "klpoz" formular, prijde obratem emailem potvrzeni o doruceni. Cca do 15 minut pak i relevantni odpoved. Stejne tak se vyplati si nejdriv na strance "vypadky" zjistit, jestli se ve vasi lokalite neco neopravuje a tim se to dozvite hned.
Nez zacnete hykat "a jak mam asi poslat zpravu kdyz mi nejdeeee net", tak vam odpovim, ze kdyz uz mate naprosto zbytecny telefon, tak si muzete poridit i mobilni internetove pripojeni (lze jej aktivovat i jen na 24 hodin za par korun) a pres dnes tak rozsireny "chytry" telefon onu zpravu poslat a podivat na stranku s vypadky. Vyhodou je, ze nemusite hodinu cekat na nejaky "hovor", ktery vetsinou stejne nic nevyresi.
Doba jidelnicku na 113 uz davno skoncila ;-)
Tak to s vami nesouhlasim. Ano technicka podpora, kde se zakaznikovi radi co a kde ma nastavit, kde se lidi vykecavaji a jsou jim poskytovany technicke informace tak tam at lide plati. Ale na lince kde chci nahlasit nefunkcnost sluzby nebo chci sluzbu vypovedet, tak tam by nemela byt placena linka.