No a opravdu ho nevrátil, nebo jen nemohl soudu doložit, že to udělal? UPC se vrací modem zásadně poštou na nějakou obskurní adresu a nedostanete žádné potvrzení.
O UPC a vracení modemů jsou popsány tuny papíru, ehm, elektronů v diskusích na českém internetu. Tohle není ojedinělý případ.
Na jednu stranu jsou sice v UPC darebáci nejhrubšího zrna, takže na jejich jednání se kolikrát nedá reagovat jinak než stížnostmi k ČTÚ, ovšem s tím nepotvrzením o obdržení vráceného modemu to až taková pravda není.
Prakticky obratem po odeslání balíčku jsem obdržel SMS tohoto znění: Vazeny kliente, potvrzujeme Vam, ze jsme prave obdrzeli Vami vracene zarizeni ze sluzeb (Digitalni TV/Internet/Telefon) SN: a následovalo číslo přístroje.
V obchodních podmínkách UPC doporučuje, aby vracené zařízení bylo posláno jako doporučená zásilka (což je sice dražší, ale odesílateli zůstává aspoň nějaké potvrzení o odeslání). Vše se posílá do nějaké dílny jiné firmy v Nymburce.
A jsem osobně nesmírně rád, že jsem se takto zbavil "služeb" UPC a mám od nich nadosmrti pokoj.
Jasně. A kdyby došlo na soudní spor o "nevrácený modem", byla by vám ta SMS zpráva platná asi stejně, jako zmrzlému zimník. A to i tehdy, kdybyste ji stále ještě měl v mobilu uloženou...
Když něco pošlete doporučeně, máte jen doklad o tom, že jste poslal něco doporučeně. Nemáte doklad o tom, co jste poslal, ani doklad o tom, že zásilka byla vůbec někomu doručena.
Zásilku je třeba poslat s doručenkou a v kolonce věc uvedete modem výrobní číslo xy. Je to drahé, musí se to poslat na jinou adresu než je oficiální UPC, ale je to dobré poučení, že příště již nikdy. Já mám od UPC internet a modem jsem si raději koupil. Už je i zaplacený oproti ceně pronájmu.
Tak to já vím taky (a vyfotit obsah, zvážit a vyfotit, aby odpovídala i váha na podacím lístku). Já jsem dokonce natolik chytrý:-), že s UPC nechci mít nic společného.
Ale těm, co to už poslali a nyní se s UPC hádají tahle rada už moc nepomůže, že jo. Udělali holt tu zásadní chybu, že považovali UPC za seriozní firmu.
Nemáte pravdu že nemůžete mít v ruce doklad o vrácení. Stačí poslat modem s dodejkou a nazpět dostane potvrzení o (ne)převzetí. Stačí si o ni na poště požádat a samozřejmě jako službu navíc zaplatit. Ale osobně jsem těch pár korun za dodejku připlatil, aby se mnou UPC nevyšplouchlo.
Konečně na ně došlo, mučit lidi takovými složitostmi. Taky jsem měla jejich net, pořád se rouchal a za volání na zákaznickou linku se platilo. Před hovorem jedna reklama za druhou. Při instalaci mi dva chlapíci dali na počítač net, nejel a oni odešli s "nemáme jenom Vás". Paráda. Zalouží.
No kdyz si vyberete ten nejvice nesmyslny komunikacni kanal pro reseni problemu, tak se nedivte. Daleko snazsi je poslat zpravu pres "klpoz" formular, prijde obratem emailem potvrzeni o doruceni. Cca do 15 minut pak i relevantni odpoved. Stejne tak se vyplati si nejdriv na strance "vypadky" zjistit, jestli se ve vasi lokalite neco neopravuje a tim se to dozvite hned.
Nez zacnete hykat "a jak mam asi poslat zpravu kdyz mi nejdeeee net", tak vam odpovim, ze kdyz uz mate naprosto zbytecny telefon, tak si muzete poridit i mobilni internetove pripojeni (lze jej aktivovat i jen na 24 hodin za par korun) a pres dnes tak rozsireny "chytry" telefon onu zpravu poslat a podivat na stranku s vypadky. Vyhodou je, ze nemusite hodinu cekat na nejaky "hovor", ktery vetsinou stejne nic nevyresi.
Doba jidelnicku na 113 uz davno skoncila ;-)
Tak to s vami nesouhlasim. Ano technicka podpora, kde se zakaznikovi radi co a kde ma nastavit, kde se lidi vykecavaji a jsou jim poskytovany technicke informace tak tam at lide plati. Ale na lince kde chci nahlasit nefunkcnost sluzby nebo chci sluzbu vypovedet, tak tam by nemela byt placena linka.
Doručení modemu (v Nymburce) lze ověřit též na http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php . Po vložení kódu z Podacího lístku se objeví info o celé trase zásilky až po úkon dodání zásilky. UPC by mohlo alespoň v lokalitách jako Praha, Brno zřídit sběrné místo zapůjčených příslušenství.
Tak to je opravdu to nejlepší místo, kam modemy UPC patří! A pak, že neexistují sběrná místa! :-D
Oni si totiž objednali a zaplatili u Korejců šunty, pak zjistili, že jich mají plné sklady a zákazníci se nehrnou. A tak aby aspoň částečně snížili prodělek, tak zavedli měsíční poplatek z pronájmu, ovšem nikde vám o tom poplatku neřeknou (hlavně, že lákají na trvalou výhodnou cenu, která se nebude nikdy měnit).
Ono to jsou hlavně zcela zbytečné obstrukce. Co pak asi udělá UPC s modemem, který ještě pamatuje Grosse na premiérském postu, než že ho nechá ekologicky zlikvidovat? Na tom starém vraku už ani nebude možné použít některý z rychlejších aktuálně nabízených tarifů.
Kdyby ho raději zákazníkovi odprodali za symbolickou korunu, nebo klidně i stokorunu a on si ho sám vyhodil do červeného kontejneru, tak to pořad bude pro všechny levnější a jednodušší, než ten starý krám nesmyslně nějak posílat.