Proč ten aktivizmus a propaganda hned v nadpisu, pánové novináři?
Že ukrajinská auta problémem při nehodě mohou být se lze dočíst hned v následujícím textu, vzhledem k tomu, že zřejmě většina z nich nemá zelenou kartu.
Vadí mi obojí. I to riziko nehody (snad dost malé) s následným popotahováním a ještě víc to, jak většina novinářů se snaží dělat ze čtenářů hlupáky. Pravda, Měšec je ještě proti takovému iDnesu a zejména tisku aktivisty Lukačeviče seriozní a objektivní médium.
Malé riziko nehody? Já měl za 45 let řízení 3 nezaviněné dopravní nehody... První v r. 1985, Čech se ohlédl dozadu po dětech a jaksi přehlédl, že jsem před ním zastavil a dával přednost tramvaji. Druhou v r. 2014, Češka mně nedala přednost při odbočování vlevo a ještě se hádala, že to nezavinila, protože přece jela na zelenou. A třetí vloni, Ukrajinec jedoucí v levém pruhu hodlal zaparkovat u chodníku a jaksi se zapomněl podívat do zrcátka, jsa patrně zvyklý na to, že při jízdě na koni po širých ukrajinských stepích zrcátko nepotřebuje.
Což mně jako zrovna malé riziko nehody s Ukrajincem zrovna nepřijde, zvláště vzhledem k tomu, že vloni na jaře jich tady zas až tak moc nebylo.
Z pozice řidiče z povolání s nájezdem 100 000 km+ ročně, a to včetně zemí, jako je Rusko, Ukrajina a některé asijské státy si dovolím nesouhlasit. UA auta nejsou v ČR problém. S větší pravděpodobností se "potkáte" s PL autem, než s UA. I já jsem měl většinu nehod právě s PL auty, a to mimo hlavně mimo samotné Polsko, kam přitom často jezdím. Vždy si o mě rozbili nárazník či světlo, tak jsem jel dál bez další škody.