Ne, že by to byl důvod ke zrušení účtu, ale banka Fio mi za vydání platební karty strhla 99 Kč, ale pošta dopis s kartou nedoručila, tak mi vydali znovu novou kartu, kterou jsem tentokrát vyzvedl na pobočce, ale překvapilo mě, že strhla banka zase 99 Kč, když už mi to jednou naúčtovali a kartu pošta nedoručila. Po pátrání po zásilce je prý třeba podací číslo, ale když banka posílá dopis obyčejně, tak mi Česká pošta prý nedokáže pomoci s hledáním nedoručené zásilky a banka naúčtovala pohodlně poplatek klientovi, místo aby vynaložené prostředky nahradila pošta zodpovědná za doručování dopisů.
Zvláštní je, že mně Moneta zrušit podle návodu nejde. Šel mi zrušit pouze spořící účet. Na ten běžný žádnou půjčku nemám. Splňuji všechny podmínky tak jak jsou v článku uvedené a přes tom se mi nezobrazuje možnost účet zrušit. Má odpověď přímo od banky (z května) s možnostmi jak účet zrušit, ale online je tam pouze možnost posled žádost před datovou schránku.
Já ten účet několik let nepoužíval a protože jich mám už hodně jiných chtěl jsem to zrušit at nemusím sledovat jestli mi náhodou nezavedou nějaký poplatek.
Nehledě na to, že by to možná i bylo v zájmu banky zrušit účet který je stejně neaktivní.
protože kdykoli později ho může banka zpoplatnit, zejména velké banky to dělají při "čištění databáze od starých produktů". Pár měsíců se nic dít nebude, pak přijde upomínka se zaplacením dluhu pár set nebo i pár tisíc...
Účty, které nemá člověk pod kontrolou (tedy nesleduje změny podmínek, zůstatky, atd) je rozumné zrušit.