Vlákno názorů k článku Triky při reklamaci od Britany - Dobrý den, chci se s Vámi podělit o kuriózní...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 10. 2007 16:57

    Britany (neregistrovaný)
    Dobrý den,

    chci se s Vámi podělit o kuriózní reklamaci. Zakoupila jsem svetr v "jednom z nejvíce IN" obchodů s dámskou konfekcí - v obchodu ZARA. Svetr jsem měla 5 hodin na sobě a poté jsem si všimla, že v jeho horní části jsou pravidelné čárky (vynechaná očka) po celém obvodu - byla to jasná kazová vada, svetr byl pravděpodobně nekvalitně ušitý. Byla jsem druhý den svetr reklamovat a milé paní prodavačky mi sdělily, že mi svetr na reklamaci vzít nemůžou, protože jsem z vnitční strany svteru ustřihla cedulka, kde je psané, jak se svetr má prát a zčeho je vyroben - určitě všichni moc donře tyto škrábavé cedulky znáte. No, ve zkratce, s paní prodavačkou jsem se odmítla bavit a nechali jsme si s přítelem zavolat vedoucí. Ta mi bez problému ihned vrátila peníze - a to bez reklamačního formuláře! Paní prodavačky se pak dušovaly, že ony mají takovéto nařízení od ní, že nemohou vzít zboží na rekalmaci, když nemá uvnitř tu malou visačku po straně. Chci se vás zeptat, zda-li máte podobnou zkušenost nebo jestli je to opravdu jenom výmysl chytrých prodavaček ze Zary?! Je důvodem nevyřízení reklamace odstřižení štítku, na kterém jsou kolikrát nakreslené nůžky?
  • 23. 10. 2007 13:15

    anonymní
    Prodavacky meli castecne pravdu, povinosti zakaznika je pred zakoupenim zbozi radne zkontrolovat a protoze se jednalo o vadu viditelnou, take vam to ani nemuseli vyreklamovat. Nicmene, vedouci je rozumna a nechtela se s vami hadat. protoze i kdyby slo do tuheho a dotahli jste to az k soudnimu sporu, pravnik by je stal vic, nez je cena svetru, takze proc si zadelavat na neprijemnosti a kazit si s tim den. Musi to vsak vyresit vedouci, prptpze nikdo s personalu si to nechce vzit na odpovednost. Pracuji v obchode :)
    M.
  • 23. 10. 2007 13:17

    anonymní
    Prodavacky meli castecne pravdu, povinosti zakaznika je pred zakoupenim zbozi radne zkontrolovat a protoze se jednalo o vadu viditelnou, take vam to ani nemuseli vyreklamovat. Nicmene, vedouci je rozumna a nechtela se s vami hadat. protoze i kdyby slo do tuheho a dotahli jste to az k soudnimu sporu, pravnik by je stal vic, nez je cena svetru, takze proc si zadelavat na neprijemnosti a kazit si s tim den. Musi to vsak vyresit vedouci, prptpze nikdo s personalu si to nechce vzit na odpovednost. Pracuji v obchode :)
    M.
  • 9. 12. 2009 1:12

    franta (neregistrovaný)
    Ano, mám podobnou zkušenost, nechtěli mi uznat reklamaci dokonce když jsem odstřihl jen visačku s velikostí, který je zavěšená na provázku či plastovém poutku. Prodavačky byly pěkně nepříjemné, opravdu radost v tomhle obchodě - na Chodově nakupovat.
  • 27. 10. 2013 15:10

    Lala (neregistrovaný)

    Ahojky, v Zaře jsem pracovala necelý rok a bohužel jsme to tak opravdu měly nařízené. Pokud zboží nemělo zevnitř cedulku, nesměly jsme ho ani prodat bez souhlasu kupujícího a manažerky. Zdá se to jako kravina a kravina to opravdu je, ale vážně jsou tam údaje o tom, jak zboží prát apod. Potom, kdyby přišel někdo, kdo to koupil reklamovat zboží, že ho vypral v pračce, ale mělo se prát třeba jen v ruce, tak by mu to pak manažerka nevzala na reklamaci. Ale každopádně tě chápu, je to hloupé no.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).