Hlavní navigace

Názor k článku Tradičnímu bankovnictví zvoní hrana, nastupují banky virtuální od Pavel - Nu, jsem klient CS od roku 1995 a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 10. 2007 22:15

    Pavel (neregistrovaný)
    Nu, jsem klient CS od roku 1995 a zadnou z uvedenych veci prakticky neznam. Pravda, nejsem asi nejaktivnejsi, mam pouze dve karty a cca 25 transakci elektronickou cestou mesicne. Zabyvam se zabezpecenim v IT a nemyslim, ze by mi nekdo vybral ucet. Mam jej vcelku solidne zajisten a to nejenom autentikacnim kalkulatorem. Cena za sluzby je v mem pripade v prumeru tak 110 korun mesicne, coz si myslim je docela prijatelne. Rozhodne krome spolecnosti FIO, ktere nema zatim moji plnou duveru je to cena konkurenceschopna. Ano, CS ma sve mouchy, ale ktera banka ne? Na pobocce se zastavim tak jednou do roka, vetsinou je tam prazdno, systemy bezi a vzdycky si rad popovidam s prijemnou damou za okenkem. Nic mi nevnucuji, protoze vsechno co potrebuji jiz mam a vsechno jine s diky proste odmitnu. Ale to je vec take trochu inteligence. A to i ze strany klienta. Ano, jsem konzervativni. A to mi jiz nejednou zachranilo docela dost penez. Pro me banka existujici nekde virtualne na siti nepredstavuje duveryhodny podnik. Asi taky proto, ze vim, jak se pomerne rychle a efektivne da tento podnik vytunelovat a zneuzit vubec. Ale jak rikam, kazdemu, co jeho jest....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).