Vlákno názorů k článku T-Mobile zdražuje: nevaž se, odvaž se a plať! od Gekko 99 - Jsem v pohode nebot nastesti nemam smlouvu na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 1. 2003 12:15

    Gekko 99 (neregistrovaný)

    Jsem v pohode nebot nastesti nemam smlouvu na dva roky. Od unora s T-Mobile koncim a prechazim k Oskarovi. Slozby skoro stejne a cenove daleko levnejsi. Pokud provolate vice jak 600 kc za mesic je to v pohode i u Oskarty. Nevidim jediny duvod proc zustavat u T Mobile. Zruseni free SMS brany povazuji za naprosto nehorazne vyderačství!! Uz jsem rekl kolegum at si hledi zmenit operatora, coz vřele doporucuji i ostatnim!

  • 7. 1. 2003 17:44

    Amarth (neregistrovaný)

    Zruseni webbrany jako vyderacstvi? Kdyz nekdo odmitne dat vam almuznu, tak to nazvete vyderactvim?

    Spis se divim zpoplatnovani hlasove schranky, ackoli je ve svete, mam dojem i u t-mobilu, celkem bezne volani zdarma.

  • 7. 1. 2003 21:16

    Michal Kubeček (neregistrovaný)

    Právě znovuzpoplatnění hlasové schránky považuji za druhou největší ostudu, kterou si Radiomobil uštědřil. Ještě nepříliš dávno totiž byla za 2 Kč/min. Kdyby ji zlevnili na 1 Kč/min, byli by ti hodní, kteří zlevňují. Tím, že ji nejdříve dali zadarmo a pak znovu zpoplatnili (byť na nižší úrovni než dříve), vypadají opticky jako hamouni. Že by špatný odhad situace? Opravdu na té službě prodělávali kalhoty, aby se museli takhle ztrapnit?

    Ještě větší strategickou chybu vidím v porušení nedotknutelnosti historických tarifů a tradičních služeb, čímž nemyslím WWW bránu (ta mi určitě chybět nebude) ale mobilní e-mail. Přestože to obchodní podmínky umožňují, zatím si žádný operátor (až na jednu výjimku u Oskara) nedovolil změnit podmínky starších smluv k horšímu a připravit své věrné zákazníky o jejich výhody. Tím, že toto tabu Radiomobil porušil, otřásl ohromným způsobem důvěrou svých zákazníků. A i když většina asi zůstane, bude teď mnohem těžší přesvědčit je o výhodnosti dvouletého závazku. Zatímco minule jsem podepsal prodloužení celkem bez váhání, právě díky přesvědčení, že ke zhoršení podmínek dojít nemůže, pod vlivem posledního kroku operátora vůbec nemám odvahu k dalšímu prodloužení smlouvy.

  • 8. 1. 2003 15:10

    paolo@seznam.cz (neregistrovaný)

    Já osobně jsem rád, že se zpoplatnilo volání do záznamové schránky (i když si myslím, že cena by měla být nastavena na cca 5 Kč/uloženou zprávu a ne podle času volání). Možná to přivede více lidí k jejímu odpojení. Jinak co se týče SMS brán, tak ty bych bez náhrady zrušil u všech operátorů.

  • 8. 1. 2003 15:15

    Roman (neregistrovaný)

    Koukám, že máte negativní zkušenosti s dovoláváním se do hlasových schránek a zahlcení mobilního telefonu zprávami z netu. Já naopak oceňoval možnost nechat vzkaz, když jsem volaného nezastihl (byl mimo signál, neslyšel telefon) a když jsem byl u netu, mohl jsem snadno rozeslat SMS zprávy bez dalších administrativních kroků (registrace, logování...). Teď nepůjde ani jedno...

  • 9. 1. 2003 9:00

    Rudolf (neregistrovaný)

    naprosty souhlas, ackoli schranku vubec nepouzivam a sms posilam velmi zridka, urazi me takovydle chovani dodavatele. Jen chyba oskara, ze mel pri mem prodlouzeni smlouvy u pegose zalohu na roaming, jinak bych uz u nej byl. Stacilo mi tu zalohu lamat z jednoho operatora, na dalsi uz nejak neni chut.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).