Ten argument jste asi musel dlouho vymýšlet že?
Myslím, že pokud má zákazník na výběr a nemá ve svém okruhu pouze jednu prodejnu, tak se rozhoduje kam půjde nakupovat právě podle toho, jak je v které prodejně spokojený a je to samozřejmě mix veškerý vlivů - vzdálenost prodejny, ceny (zvláště srovnatelných položek), šíře a kvalita nabídky, přehlednost prodejny, kvalita servisu - ochota personálu, doplněnost, čistota, cenovky, fronty apod. Takže množství zákazníků bych jako určité hodnocení prodejny rozhodně pokládal za relevantní.
Ještě ke zmiňované kvalitě výrobků - pokud Vám na kvalitě toho co kupujete záleží, nehledejte, a to platí pro všechny prodejny, jen ve spodních patrech kvality výrobků, které jsou logicky nejlevnější. Pokud budeme srovnávat kvalitu Low endových položek tak dopadneme + - stejně ať to bude z Tesca, Albertu, Kauflandu atd. A očekávat např. za 15 Kč kvalitní masovou konzervu, může jen naivka :-)