Hlavní navigace

Názory k článku TEST: Moje zdravé finance od České spořitelny

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 15. 8. 2016 13:41

    karel

    No takže zbývá volba založení účtu erste premier .tam žádná třetí podmínka není.staci příchozí platby za měsíc 50 .nemáte po ruce sazby na D45 tarif?

  • 15. 8. 2016 16:53

    Honza Kropotický (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Takže pokud by to nebyla novinářská práce, tak byste ušetřila 425,- Kč první rok a věnovala tomu den svého života?

    To se přece vyplatí, milá ERSTE :-)

  • 15. 8. 2016 20:36

    MoB (neregistrovaný) 93.187.107.---

    Takže jde hlavně o zdravé finance České spořitelny, jestli jsem to správně pochopil :)

  • 15. 8. 2016 21:48

    xls (neregistrovaný) 93.157.128.---

    U ČS je to pořád jedno a to samé: nekvalifikovaní pracovníci otravují s blbostma, aby vás pod pláštíkem slev a výhodných nabídek obrali. A kromě toho, že je to otravné, to strašně dlouho trvá.

    Jedině zbourat a posypat solí.

  • 15. 8. 2016 23:23

    DrVopylecVokurka (neregistrovaný) 109.233.66.---

    ...produkty ČS jsou především pro zákazníky ČS. Lidem zvenku (ze světa mimo ČS) mohou máloco nabídnout. Tento test to plně dokládá. Tím nechci říkat, že u ČS je vždy a vše špatně. To v žádném případě. ČS když chce tak umí. Problém je, že téměř nikdy nechce, zvlášť pro obyč zákazníka. Konkrétní příklad: v roce 2014 jsem u ČS vzal menší výhodnou hypo v akci (facebooková akce). Podmínky fantastické dali Vám hypo, super sazba a nic od Vás nechtěli, zkrátka nic. Izolovaný produkt, přijdete, sjednáte a funguje. Zuper. Ti kdož znají ČS, ale ví, že tím příběh nekončí. Po půl roce telefonát, jestli můžu přijít na pobočku..ano chtěli mě zařadit do programu BLUE. Nátlak na pobočce od "osobního makléře" brutální. Když nic nezmohl tak pohovor cca 40 min s manažerkou pobočky. Problém ale byl, že BLUE byl pro mě nesmysl, buď jsem konkrétní produkty nepotřeboval (např. běžný účet za prachy[mam zadara], kontokorent[proboha proč?]) nebo byly supernevýhodné oproti mým stávajícím (pojištění, energie, investice). Zkrátka nedokázali mi nabídnout nic co bych jinde neměl levněji, výhodněji. Ale snahu jim tedy upřít nemůžu. Po vyjasnění, že nejsem asi zákazník ze segmentu BLUE (bylo tammatoucí, že jsem měl tu hypo) mě zkoušeli přesměrovat na vyšší segment teď nevim jestli to byl přímo PREMIER, ale nikam jsem nešel ani nevolal. Nicméně od té doby mám klid. Takže tak k ČS.

  • 16. 8. 2016 10:09

    neuvedu (neregistrovaný) 185.16.181.---

    že jsou u Spořky. Lituji, že jsem neudal všechny body v kuponové privatizaci do ČS. Nepodařilo se jim mě na rozdíl od měst a obcí (která měla rovněž slušné příjmy z divident) vytěsnit, a tak již kolikátý rok mám od nich nemalé dividenty. Obzvlášť letos byli mimořádně štědří. Většina dividend bohužel odplouvá do mateřské Erste, aby se Rakušané měli lépe i díky poplatkům od českých ovčanů.

  • 16. 8. 2016 10:41

    qwertz (neregistrovaný) ---.kundenserver.de

    Toto je zase vskutku jeden kvalitní názor. Kdo platí 29,- kč za běžný účet ve Spořce (OU2 s programem za duveru) je ovčan. Kdo platí 29,- kč v mBank za jeden převod mezi vlastními účty je finanční génius.

    Až dospějete, možná pochopíte, že kvalita bankovní služby se neodvíjí od toho, že je za nula, a že srovnávání poplatkových výnosů garážových bank s velkými bankami je úplný nesmysl. Jistě, možná máte Airbank s usmoleným 1% spoření na hranici inflace a skoro-nula poplatky (pokud např. nelezete do cizího bankomatu, když vlastní po ruce nemáte). jiný klient u Spořky má zase možná poplatky ve stovkách až tisících ročně, ale 95% z nich tvoří poplatky za investice, kde vydělává 8%, či hypotéku a jiné služby, které low-cost ani nenabízí.

  • 16. 8. 2016 13:12

    neuvedu (neregistrovaný) 185.16.181.---

    Bohužel vás zklamu, ne, nejsem u žádné nízkonákladové banky bez poboček. Kdysi jsem u ČS taky byl, ale co mi tam vyváděli s účtem, zablokovali platební karty, protože mi vyrobili duplicitně a mě stačila 1x, tak jsem druhou nechal zrušit a oni zrušili obě, což jsem zjistil až při pokusu o platbu kartou na druhém konci republiky, no a když každý druhý měsíc měnili některou z částí ceníku, řekl jsem si dost. Zrovna tady na Měšci na porovnávači BÚ jsem zadal příkazy, trvaláky, výběry ... a vyhodilo mi to jako nejlevnější tehdejší Živnobanku, což jsem zíral. Pak jsem si na pobočce ještě ověřoval nějaké dvojsmyslné detaily a nakonec jsem si otevřel účet tam. Pravda, v tý době (15 let možná dozadu) neexistovaly účty úplně zadarmo, ae poplatky mi opravdu ve srovnání s ČS citelně klesly. No než jsem se dopracoval k U-kontu u současných Unikreténů, tak i předtím jsem měl už dlouho dobu vedení účtu a cokoliv dalšího kolem bez poplatků. Stačí splnit pár (opravdu asi pár = 2) nenáročných podmínek.
    Živnobanka, pak UCB - cítil jsem se jak v 7. nebi. Na přepážkách žádný nával, bez předchozího objednání k "osobnímu bankéři" v ČS, žádní těsně za mnou na přepážce funící příjemci sociálních dávek (nějaká čára nebo provaz "diskrétní zóna" klientům ČS nic neříkala, ať jsem byl na pobočce tam či onde), žádné výpadky bankomatů, žádné vnucování produktů a služeb. Dřívější fronty na přepážkách výběrů v hotovosti se nyní přesunuly k bankomatům, pokud zrovna ten který funguje a má v sobě hotovost.
    Nemyslete si, znám spoustu lidí včetně příbuzenstva, co jsou u ČS a vidím, jak s nimi ořou, přesto oni jsou "spokojení" a jinam nepůjdou - "vždyť ono je to všude stejné" říkají, aniž by si cokoliv zjistili o konkurenci.
    Takové konzervy Spořka potřebuje. A já díky jim přijímám rok od roku vyšší dividendy.

  • 16. 8. 2016 13:51

    qwertz (neregistrovaný) ---.kundenserver.de

    Tak posuzovat banku podle 15 let starých zkušenosti je skutečně k smíchu. Trh se mění tak rychle, že během pár let může být situace zcela opačná (ideální příklad mBank). Stejně tak je úsměvná vaše představa o tom, že mimořádné hloupí a manipulovatelní klienti se koncentrují zrovna u jedné konkrétní banky. Ve skutečnosti bude jejich zastoupení poměrné mezi všemi subjekty.

    Žádné vaše popisované obtíže s ČS posledních X let neznám, asi to nebude bankou, nemluvě o tom, že konkurence velkých bank je technologicky často X let pozadu. Už si např. můžete v UCB nastavit limity ke kartě v Internetbankingu? Víte že máme 21. století?

  • 17. 8. 2016 7:21

    neuvedu (neregistrovaný) 185.16.181.---

    No smích k životu patří :)
    Možná jsem to napsal zavádějící formou, ae já neposuzoval banku podle 15 let starých zkušeností, ae uváděl jsem situaci před 15ti lety, kdy jsem si BÚ u tehdejší Živnobanky zřizoval.
    Co se týče mnou popisovaných zkušeností, tak i cestuji, takže nejsem odkázán na jedinou spořitelní pobočku. Mohu vás ujistit, a někdo jiný to tu taky uvádí, že "nekvalifikovaní pracovníci otravují s blbostma, aby vás pod pláštíkem slev a výhodných nabídek obrali". Tito "nekvalifikovaní" pracovníci jsou kvalifikováni na to, aby vám na základě plánu prodeje vnutili výhodný produkt, službu. Ano, výhodný, ale většinou jen pro banku. Kdyby byl výhodný pro klienta, tak banka spláče nad výší zisku a já nad malými dividendami :-) Občas do nějaké pobočky ČS zavítat musím. Ať už ohledně např. výplaty dividend nebo stavebního spoření. Mohu vás ujistit, že si připadám jak v super hyper marketu - samá sleva, samá akce, samá reklama výhodného nákupu.
    Není mnoho klientů, kteří by byli schopni vyzobat z dortu jen třešinky. Takže sice existují výhodné produkty, služby, ae v různých balíčcích a dalších službách je tato výhodnost vykompenzována jinými, nevýhodnými věcmi.
    Proč bych si měl nastavovat limit ke kartě? Nechápu. To jako měníte - tenhle týden přišla výplata, tak si tam dám limit 30 tisíc, týden po výplatě už tam nic není, tak si změním limit na 5 tisíc a týden před výplatou na 500ku? Nwm, já si limit na kartách neměnil, mě vyhovuje jak tam je nastavený. Ae znám i ovčany, kteří tam mají zůstatek míň jak 2 stovky, takže jim bankomat nemá co vydat, tak ještě běží rychle do obchodu zaplatit kartou a po této transakci se dostanou až na nulu.
    Co se týče front u ATM, tak kolem některých bankomatů chodím, takže zejména po termínu výplaty sociálních dávek je tam opravdu přelídníno. A vidím, jak dost lidí si navolí zůstatek, asi tam mají fakt nulu, peníze nevyberou a pak se tam dost nahlas rozčilují, že kolega tam už peníze má a oni ne. Takže i podle toho si dělám úsudek.
    A že bankomaty nejsou funkční - to už se kolikrát řešilo i na místních fórech, ae nic se stejně nevyřešilo.
    Celou situaci posuzuji z pohledu běžného klienta, žádný Blue efect nebo VIP s kávou (z automatu a plné éček?). Asi i u každé jiné banky vám osobní bankéř stejně bude radit jen a jen v portfoliu služeb a produktů své banky, to by musel být hóóódně známý aby vás poslal jinam, kde mají lepší podmínky. Tím by samozřejmě při prozrazení riskoval ztrátu dobrého místečka.

  • 17. 8. 2016 8:18

    qwertz (neregistrovaný) ---.onlinehome-server.info

    Limit u karty si inteligentní jedinec mění proto, že limit pro transakce bez přítomnosti karty (Internet, MO/TO) má standardně nastaven na nulu, a změnu provede dočasně pouze pro příslušnou platbu. Méně bystrý jedinec si platí drahé pojištění, věří kecům okolo 3D-secure, či spoléhá na ohebnou formulaci zákona o platebním styku, hloupý jedinec pak vůbec nechápe, jaké konsekvence pro něj zneužití karty má.

    Když už tady rozepisujete sáhodlouhé elaboráty o obchodních praktikách, nekompetentních zaměstnancích a podobně, slušelo by se zmínit, že naprosto totožná situace panuje ve všech bankách na trhu. Tudíž vaše afektovaná reakce na Spořku zcela postrádá smyslu, neboť vaší optikou jste sám ovčan, který se nechá oblbnout v bance xyz. My ostatní, co používáme to co nám skutečně vyhovuje, nikdo nám nic necpe, do banky nechodíme, nebo chodíme v době, kdy to vyhovuje nám (třeba v neděli večer), se tomu mužeme pouze smát.

  • 17. 8. 2016 9:25

    neuvedu (neregistrovaný) 185.16.181.---

    vážený chytrý qwertzi,
    možná jste loajální zaměstnanec finanční skupiny Čs nebo jejich velký fanda.
    To, že mám převážně špatné zkušenosti s pobočkami a s pracovníky ČS, za to opravdu já nemůžu, a jak vidíte, nejsem zde sám.
    Dost dobře nechápu, čím jsem se nechal oblbnout v bance xyz - že neplatím ani korunu, nejde o nízkonákladovou banku bez poboček, nenutí mi různé produkty ani klientům nelžou? Nepotřebuji otravovat v bance v neděli večer, zřejmě trávíte volný čas v obchodních centrech, protože jinde pobočky ČS nejsou o víkendech či večer běžně přístupné. A rozdílná otevírací doba poboček mě irituje. Naštěstí je moc nevyužívám, ale někdy přece jen. Člověk pak při osobním kontaktu vidí, cítí to, co z (ne)přehledných webových stránek, reklamě, falešném pozlátku nezjistíte.
    Chápu některé ovčany, že nedají na spořku dopustit, sám jich pár znám, když se dotknu jejich spořitelního ega, tak se stávají nepříčetnými. No taky znám pár lidiček, co se takto chovali a když přešli jinam, nestačili se divit a jen spílali, proč jsem je tam nedokopal mnohem dřívejc. Já jim říkám, že nejsem nějaký přetahovač, že jim sděluji jen své špatné zkušenosti a znalosti a že záleží jen a jen na jejich rozmyslu.
    Co se týče transakcí bez přítomnosti karty, tak ty skutečně nevyužívám takže s limity nepotřebuji každou chvíli vekslovat.
    Pro mě za mě dál vychvalujte ČS, dost lidí má na tuto instituci stejný nebo podobný názor jako já, části zejména konzervativním lidem spořka vyhovuje, mě a třeba i jiným vyhovuje UCB, která zase nebude některým dalším vyhovovat. Věřte, čas od času dělám porovnání BÚ, a až objevím něco hodně lepšího (určitě nebudu kvůli 425 CZK ročně vrtat koleno), není problém přejít jinam. Nejsem vázán hypotékou ani jinými úvěry, kde jsou většinou nižší úrokové sazby navázány na nutnost mít u nich BÚ a nebo jiné (pro banku) výhodné produkty.

    Spořka mi vyhovuje tím, že rok od roku vyplácí vyšší a vyšší dividenty - tím jsem začal a skončil svůj úplně první příspěvek ze včerejška v 10:09 a vy jste si následnou reakcí ohledně plateb 29 CZK, které já jsem vůbec nezmiňoval, začal honit své spořitelní ego. Uznávám, že managment ČS a podřízení jsou chytří, když i při snižování počtu klientů zvládnout generovat vyšší zisk.
    Tento názor není z mé hlavy, to jsem někde četl, ae docela sedí - ve smyslu. že: Klienti ČS se musí cítit kvalitně, rychle, bezpečně a levně obslouženi, i když je tomu právě naopak.

    Omlouvám se, že jsem se tolik rozepsal, dáme prostor i dalším pisatelům, aby i oni mohli vyjádřit svůj názor, aby se diskuze nezvrhla v osobní duel nás dvou.

  • 17. 8. 2016 12:55

    DrVopyleCVokurka (neregistrovaný) ---.t-mobile.cz

    Byť jsem postojově v duelu mezi "neuvedu" a "qwertzem" spíš uprostřed, tak kdybych si musel vybrat mezi jedním z nich souhlasím spíše s "neuvedu". Já ze svého okolí znám klienty ČS a musím říct, že se jedná bez výjimky buďto o staré lidi, kteří se bojí z principu jakékoliv změny v tomto divokém světě, nerozumí financním věcem ani za mák, a moderním technologiím už vůbec a jsou tam spíše z tradice nebo pak podnikatele, kterým je jedno kolik platí nebo mají úplně jiné starosti a nějaké poplatky bance jsou hluboko pod jejich rozlišovací schopnost Z hlediska obyčejné klientely musím říct, že spořku určitě zachraňují pecky, které budou platit poplatek v "jakékoliv výši" za něco co je jinde zadarmo. O tom, že by jim poplatky spořka kompenzovala nějakými investicemi si mohou také nechat zdát. Znám to ze svojí rodiny konkrétní případ: supervýhodná nabídka na uložení 100tis na termíňák na 2 roky vygenerovala krásnou pětistovku (500 Kč). Na poplatcích za tuto dobu zaplaceno min 1920 Kč takže asi tak, jak obyčejné populaci ČS zhodnocuje peníze.

  • 19. 5. 2018 0:01

    Radek (neregistrovaný) 88.81.78.---

    A co chcete od terminaku? Já investoval 36000 do fondu top stock a za tři roky jsem měl okolo 50 tisíc, i když byla doba mezi tím kdy jsem klesl na své skoro , mohl jsem klesnout i na polovinu, ale o tom to je ... chci výnos, musím podstoupit riziko , to by chtěl každý investovat 100 bez rizika a mít 200 :D . Lze vidět občane, že finanční gramotnost Vám nic neříká. Za účet tam neplatim od začátku, ano mám tam sice všechny produkty , ale o žádných poplatcích nevím. Ono se to chce asi lépe informovat. Vim o tom že musím plnit podmínky, ale já opravdu využívám jejich služby a co se zhodnocení tyče, tak penzijní fond cs je s conseqem nejlepší na trhu a s úvěrem za 5,9 jsem také neměl problém a to i u částky 150 tisíc . Nabídka od equa bank byla například za 12,9 .

  • 17. 8. 2016 12:40

    DrVopyleCVokurka (neregistrovaný) ---.t-mobile.cz

    Zajímavé. Slyšel jsem o tom, že to někteří dělají. Já sám to nedělám, nevidím v tom pro sebe žádný smysl. Kdybych při každé platbě kartou (denně mám nejméně 3-4) měnil limity tam a zpět, tak se zblázním. Naštěstí již cca 97% všech plateb provádím bezhotovostně.) Taková míra zabezpečení jakou uvádíte by pro mně byla natolik obtěžující, že by pro mne činila kartu nepoužitelnou a výraně eliminovala výhody jejího používání (rychlost, eliminace chyb spočívající v manipulaci s hotovostí atd.). Pojištění nemám, je dle mě zbytečné. Riziko v tomto přístupu nevidím žádné. Pokud mi někdo kartu ukradne, limit změním ihned na dálku (mobilní aplikace, telefon). To je otázka max minut.

  • 17. 8. 2016 14:18

    qwertz (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Vy platíte 4x denně kartou na Internetu nebo MO/TO?

    Aby někdo zneužil kartu na internetu někde v banánové republice, vám nemusí kartu vůbec ukrást. Stačí zaplatit kartou v supermarketu, a na kopii účtenky pro obchodníka je celé číslo a platnost karty (kopie pro zákazníka má v čísle hvězdičky). Tyto údaje mnohdy postačující k platbě bez přítomnosti karty prostě neutajíte. Problém zjistíte až ve výpisu ke kartovému účtu, v závislosti na tom, jak často ten účet sledujete.

  • 17. 8. 2016 15:07

    DrVopyleCVokurka (neregistrovaný) ---.t-mobile.cz

    U mě je to kombinace (většinou 3-4krat MOTO + internetove platby od 1 do X). Jsou dny (jednotky), kdy internetové platby převažují. Běžne platím kartou po netu v CZ i do 3. zemí - USA, GB, RUSKO, Španělsko, Německo, jednou i do Japonska. Nikdy žádný problém. Při platbách u obchodníka karta nejde z ruky (je bezdotykova). Platby žehličkou jsou vyjímečné. V internetbankingu jsem denně nejméně 2krat. Měsíční výpis v el. podobě mám pouze k archivaci.

  • 17. 8. 2016 15:19

    DrVopyleCVokurka (neregistrovaný) ---.t-mobile.cz

    Z exotičtějších zemí jsem platil na Kubě (MOTO) a Řecku a taky v pohodě.

  • 17. 8. 2016 13:53

    Bývalý pracovník ČS a. s. (neregistrovaný) 62.201.16.---

    Tak já bych vás s dovolením rozsekl.
    Nebudu lhát, tak jako třeba Škodovka patří v rámci koncernu mezi konzervativní značky, tak i spořitelna má převážně konzervativní klienty, kteří si nechají nabulíkovat cokoliv a rovněž se nezdráhají platit tučné poplatky. Ono jim stačí říct, že jinde je to to samé a dál už nepátrají. Pominu starší generaci, ale i ta mladší klientela neumí ovládat internetové bankovnictví, takže v lepším případě vhazovala příkazy do sběrného boxu, v horším případě vybrala hotovost a utíkali se složenkami na poštu.
    Ve městě jsme měli monopol. GE tam zkrachovala, poštu, jak nám neustále vštěpovali nadřízení, nelze brát jako konkurenci. Je fakt, že dost klientů přešlo do spořky právě z GE a dost se divili, samozřejmě v tom záporném slova smyslu.
    Na druhou stranu, dost klientů ČS nezvládá svou finanční situaci, takže si chodili půjčovat, měli na sporožiru kontokorent a i debetní karty byly v kurzu. S nimi převážně vybírali z bankomatu, protože ve městě není takřka možnost platit kartou u soukromníka nebo u Vietbamců, a spousta lidí platbu kartou nezvládla nebo tam neměli finance, výběr z bankomatu byl pro ně úspěch.
    Ne všichni zvládli v termínu vše z úvěru či karet uhradit - tak se vytloukal klín klínem. Než by jeli do okresního města k nějakému lichvářovi, tak radši šli k nám. Takže se jim vnutit nějaký produkt, co zrovna nebyl v plánu prodeje plněn, a spokojenost byla na obou stranách. Většina klientů si o nějaké finanční gramotnosti mohla nechat jenom zdát.
    Nechci aby to vypadalo nějak negativně, našli se i rozumní klienti, které člověk neošálil, ale na ty jsme si dávali bacha.
    Asi tak...

  • 17. 8. 2016 14:01

    Bývalý pracovník ČS a. s. (neregistrovaný) 62.201.16.---

    Já se velice omlouvám za školáckou chybu - místo debetních karet má být samozřejmě KREDITNÍ =tam co píšu o nezvládání finanční situace.
    Omlouvám se a kaji.

  • 17. 8. 2016 1:30

    Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz

    Já mám ČS jako svoji hlavní banku už hodně let a jsem spokojený. Jsem samozřejmě v sekci BLUE a neplatím vůbec nic. Jediný poplatek zde je za výběr na pobočce v hotovosti. Proč ale, když mám výběry z bankomatu zdarma. Neomezeně přirozeně.
    Mám samozřejmě svoji poradkyni, mám i zlatou kartu, káva, WIFI a pohoda na pobočce je standardem, který jsem jinde nezažil.
    Ale finance mě přirozeně zajímají, takže mám i třeba velmi slušnou kreditku, ale ne u ČS. Mám i skvělou hypotéku, ale přirozeně nikoli u ČS. Prostě co je výhodné u ČS, to mám tam, co je výhodně jinde, tak mám prostě jinde.
    Ze své dlouholeté zkušenosti s bankami v ČR mohu říci, že neexistuje ideální banka. Každá má své plusy a svoje mínusy. Ale k tomu mám třeba i Měšec, abych se tu dozvěděl, jak na to ne?

  • 18. 8. 2016 9:51

    bez přezdívky

    Tak kavu, wifi ani dalsi nesmysly nepotrebuji. Navic, kolik vas stoji vyber z jineho bankomatu nez CS? A za kolik vyberete v zahranici, hm? :D

  • 18. 8. 2016 10:37

    Lubik (neregistrovaný) 195.39.4.---

    Většina z nás utrácí dost peněz za zbytné věci. Málokdo jí jen tak, aby nezemřel hlady (a jí to na ulici z papíru), nosí oblečení, jen aby ho uchránilo před chladem (bez ohledu na vzhled). Dost lidí kouří, i když je to drahé a ještě si poškozují zdraví. Já sám bydlím v 1+1, i když stejný užitek by pro mě měla malá garsonka, peru v pračce (valchu, která nežere energii ani nemám), na dovolené jsem byl v Řecku, kde jsem si prohlížel antické památky, v Tatrách jsem zbůhdarma lezl do kopce a ještě jsem za to platil. Ovšem spoustu lidí nejvíce vytáčejí klienti České spořitelny. Nechcete se starat o sebe a svoje peníze?

  • 19. 8. 2016 18:26

    Pavel (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz

    Nerad se hádám. Já moc nevybírám. Často vyžiju celý měsíc jenom s dvoustovkou v peněžence. A když potřebuju, bankomaty ČS jsou všude. A kdybych přece jenom z nějakého důvodu potřeboval, mám i kartu od jiné banky, která mi to zdarma umožní. A v zahraničí platím zásadně kartou, kromě Německa, kde platím zásadně hotově. Oni to trochu nemají rádi. A to si většinou vezu s sebou. A kdyby byla nouze nejvyšší, nevím, kolik to stojí, ale kvůli stovce přece nebudu blbnout ne?

  • 16. 8. 2016 17:54

    ViR

    Hmm, tak nevím. Mně pro můj "nízkoenergetický" byt vychází, že bych u ERES i při tom nejvýhodnějším tarifu SPORO Elektřina zaplatil při modelové spotřebě 500 kWh/rok o nějakých 422 Kč (16,6 %) více, než u stávajícího dodavatele (Fosfa).

    Při spotřebě 1000 kWh/rok bych pak u ERES zaplatil o 475 Kč (10,6 %) více.

    Spočteno dle kalkulátorů eres.cz a eru.cz

  • 18. 8. 2016 20:32

    neklient české šiditelny (neregistrovaný) ---.ipv4.broadband.iol.cz

    Mám rodiče, kteřé už jsou starší, ale normálně jim to myslí, internet, mobil - nic z toho pro ně není tabu. Přesto jsou už od socíku u Spořitelny a měnit nechtějí. Každou chvíli nadávají, že mají tamhle to dražší, tamhle jim něco z balíčku vyjmuli, ale aby šli jinam, to ne. Jenže tato situace stěžování si trvá již mnoho let a je neměnná.
    Soused zase, ročník 1970, taky u ČS. Byl si pojistit nemovitost u nich. Když jsem se ho ptal na parametry, odvětil: no je to na všechno. Jak na všechno? No na všechno říkal, že mu to tak říkali ve spořce. Sice nevím, že spořka dělá majetková pojištění, asi ale pro hypotéky ano (nebo nějaká jejich dceřinka?). A pak to jejich slavné Flexi, ale to už je životní.
    Zrovna tak rodiče tuhle u O2, že jim navýšili volné minuty na pevné, ovšem za vyšší poplatky. Oni nespotřebovali ani ty původní volné minuty a v O2 to nemohli pochopit. Tak chtěli pevnou linku zrušit. V O2 vám smluvní dokumenty nedají v papírové formě, ale pošlou vám je zaheslované na e-mail. No když jim začaly chodit nějaké kódy SMSkama, nevěděli co s tím, tak jsem musel zapátrat, abych zjistil, že to jsou ta hesla k dokumentům v elektronické formě. To jsem trochu odbočil. z O2 jim místo zadání výpovědi napřed poslali balíček O2TV, který každému nutí. No nic, nezapojili, donesli na prodejnu, že to nechtějí, tak je pak ještě telefonem přesvědčovali, aby si tu TV O2 nechali, že přece bez toho se nedá dnes žít. No nakonec jim to vše zrušili, ale odchod nebyl skutečně jednoduchý.

    Chtěl jsem tím říct, že všichni ti kapitalističtí vydřiduši zkouší sotisfikované metody, jak chudého českého člověka ještě víc ožebračit. Člověk aby byl právník, doktor, chemik, analytik, zedník ... na každém metru ho chce někdo sedřít z kůže.

    Jo, a mnoho lidí si myslí, že je to furt ta hodná Česká státní spořitelna a neví, že zisky ve formě dividend, jak tady někdo už psal, odtékají do Rakouska. Přitom třeba francouzskou Veolii lidi rádi nemají, protože voda je drahá, investice do rekonstrukcí infrastruktury minimální, spíš vytloukání klínu klínem ve formě oprav haváriíí. Od dodavatele vody se jen tak utéct nedá (leda kopat vlastní studnu nebo kupovat balenou vodu), od tohoto finančního ústavu se utéct dá.

  • 19. 4. 2017 8:18

    Soník (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz

    3.podmínku jsem splnila kreditkou. Tu mám už roky a využívám splátkové prázdniny. Takže mám vedení účtu zdarma a platím jen za kreditku 69Kč. Žádné další poplatky neplatím.

  • 5. 12. 2017 11:35

    nedokončený test (neregistrovaný) ---.csas.cz

    podle mě je jedním z kladů je to, co MZF nabízí kromě levnější elektriky. Ta je již jen možnost navíc.
    Velmi přehledný seznam výdajů dle předdefinovaných kategorií nebo mnou definované kategorie. Predikce výdajů v nejbližší době atd... Podle mě je tedy tento test hotov asi tak z 50%

  • 6. 4. 2018 8:40

    Milan (neregistrovaný) 46.183.60.---

    Moje zdravé finance je skvělý produkt!!!
    Hned mi strhli na účtu 54,80,- Kde tu cifru vzali, je záhada.

  • 18. 5. 2018 23:48

    Radek (neregistrovaný) 88.81.78.---

    Dobrý den , no čtu zde recenze a taky jednu přidám. Jsem u spořitelny asi 5 let v segmentu Blue , za účet jsem nikdy neplatil , úžasné internetové bankovnictví, žena ma čsob a to je hrůza .. jediné co musím vytknout je , že ještě nemohu platit přes mobil , to ale prý dokonce roku dodají.. Dále se mi mé dps spoření zhodnocuje okolo 5 % ročně, což je luxus. Plus když i investuji a také si nestěžuji na výnosy. I když nepopírám, zvolil jsem více rizikovou strategii. Netvrdím, že Čs je všem nejlepší, ale rozhodně se svým bankerem mohu vyřešit kompletně všechny finanční potřeby a jak tu nadávate na fronty u bankomatu. No je jich okolo 1600 v Čr a air bank jich ma okolo 300 , no v tom případě tam musí stát doslova zástupy..

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).