Hledám šťastlivce, kterému se podařilo po vstupu do aplikace Raiffeisen získat nějaké informace o svém účtu. Rád bych zjistil proč koukám do prázdné stránky.
Dobrý den. Promiňte, ale nemohu jinak než se divit, že vy se divíte. Mám za to, že úkolem všech bank v ČR je vydělávat pro své akcionáře peníze a ne "starat" se o klienty. Občas nám předhodí sice nějakou "službu", která je v normálním svtě v bankovní sféře běžná a že u nás nefunguje? Však se to nějak vyřeší, časem. Přeji pěkný den.
k stavebnímu spoření přes Internet. Můžu si k ním dojít.
Chci, aby HYPO odbouralo středověk a raději zrušilo středověk, který u ní trvá při vyřizování úvěru. Nechápu, co musí řešit 6 MĚSÍCů, aby poskytli úvěr. Již nikdy nepůjdu k této spořitelni.
Abyste si nemyslel, že je to jinde jinak. Vyřizoval jsem úvěr u RSTS, trvalo to přes půl roku taky, několikrát jsem byl obelhán a to až na nejvyšších místech. Nejprve jsem si myslel, že problém je v "nahaněčích" na nejnižších úrovních, kteří proto, aby získali dušičku, zkreslují a zamlčují informace a lžou.
Bohužel až když bylo pozdě jsem zjistil, že problém "probublává" do vyšších úrovní, protože čím vyšší manažer, tím více je závislý ja výsledcích "své větve" podřízených. Ten své "úspěšné" (díky lhací a zkreslovací technice) podřízené podrží, protože díky nim má i on dobré výsledky. O patro výš je to úplně to samé.
Něco jako neskutečné letadlo (naštěstí s tím rozdílem, že se tam nepřijde o všechny peníze, ale jen o jejich část).
Na co mi proboha je on-line informace o stavu účtu, ještě snad dokonce přes internet? Podle data uzavření smlouvy zhruba odhadnu testus pěti (šesti) let, kdy na spoření budu moct šáhnout - nic jiného mně snad nezajímá.
Člověk obvykle posílá nějakou drobnou pravidelnou měsíční platbu pravidelným příkazem a nikdy se o účet nestará - a nebo přes rok investuje peníze jinak, a v prosinci je tam nějak flákne. Zůstatek si proto dovedu dedukovat bez vynaložení významného stresu s větší přesností než potřebuji.
Jen ať stavební spořitelny radši peníze dobře investují, aby byly levnější úroky z úvěru - na vývoj internetových aplikací přístupu k účtům, nepochybně za miliardy, ale použitelné snad pro jedno promile klientely, ať se klidně vys*erou.
Na co mi je auto, když se všude dostanu pohodlně volským spřežením, že?
On-line informace o účtu je třeba k tomu, když tam v prosinci ty peníze fláknete, tak abyste se přesvědčil, že tam skutečně došly a nečuměl v lednu jako vrána, že jste je omylem poslal někam jinam a přišel jste o státní podporu... Nebo že Vám skutečně dorazily peníze, které jste si tam nechal poslat třeba od pojišťovny.
no jak povidám.
využitelnost asi tak 1 promile uživatelů.
verifikace trestného činu, nebo exoti co posílají peníze třicátého prosince ale přesto jsou líní zajít na pobočku osobně s hotovostí.
normálnímu spořiteli stačí výpis jednou za rok až-až.
Mnoo, ne každý kdo posílá peníze poslední dny roku je exot. Někteří lidé na poslední chvíli nějakým způsobem získají peníze a tak je prostě pošlou na stavebko. Ale je pravda, že posledňáčků je poměrně dost.
Co se týká, dle mého názoru zbytečně agresivní, rekace "Docenta", tak si zase myslím, že když posílám větší částku a jsem svéprávný zkontroluju si pořádně správnost čísla účtu, na který peníze posílám, abych pak právě nemusel čučet jako vrána.
Prostě tato služba někomu může vyhovovat a někomu zase ne, to snad každý inteligentní člověk dokáže připustit.
Pro mě osobně to zatím není zajímavé, ale časem až bude taková služba rozšířena např. na on-line vyhodnocení možnosti získat úvěr kdy se dozvím přesný výpočet možného úvěru, splátku a seriozní a skoro řekněmě "závaznou" informaci o výši příjmu, který mi bude stačit pro spokytnutí daného úvěru.... atd atd.
Mnoo, ne každý kdo posílá peníze poslední dny roku je exot. Někteří lidé na poslední chvíli nějakým způsobem získají peníze a tak je prostě pošlou na stavebko. Ale je pravda, že posledňáčků je poměrně dost.
Co se týká, dle mého názoru zbytečně agresivní, rekace "Docenta", tak si zase myslím, že když posílám větší částku a jsem svéprávný zkontroluju si pořádně správnost čísla účtu, na který peníze posílám, abych pak právě nemusel čučet jako vrána.
Prostě tato služba někomu může vyhovovat a někomu zase ne, to snad každý inteligentní člověk dokáže připustit.
Pro mě osobně to zatím není zajímavé, ale časem až bude taková služba rozšířena např. na on-line vyhodnocení možnosti získat úvěr kdy se dozvím přesný výpočet možného úvěru, splátku a seriozní a skoro řekněmě "závaznou" informaci o výši příjmu, který mi bude stačit pro spokytnutí daného úvěru.... atd atd.
Mnoo, ne každý kdo posílá peníze poslední dny roku je exot. Někteří lidé na poslední chvíli nějakým způsobem získají peníze a tak je prostě pošlou na stavebko. Ale je pravda, že posledňáčků je poměrně dost.
Co se týká, dle mého názoru zbytečně agresivní, rekace "Docenta", tak si zase myslím, že když posílám větší částku a jsem svéprávný zkontroluju si pořádně správnost čísla účtu, na který peníze posílám, abych pak právě nemusel čučet jako vrána.
Prostě tato služba někomu může vyhovovat a někomu zase ne, to snad každý inteligentní člověk dokáže připustit.
Pro mě osobně to zatím není zajímavé, ale časem až bude taková služba rozšířena např. na on-line vyhodnocení možnosti získat úvěr kdy se dozvím přesný výpočet možného úvěru, splátku a seriozní a skoro řekněmě "závaznou" informaci o výši příjmu, který mi bude stačit pro spokytnutí daného úvěru.... atd atd.
Mno, jednou by to bylo bývalo stačilo :-). Když si tam nechávám posílat svoje peníze, tak si účet pochopitelně zkontroluju - jenže mně tam chodí třeba přídavky na děti, občasné honoráře za články, plnění pojišťovny za úraz atd. - zatímco u Raiffeisenky si bez problémů přes net zkontroluji, že platba dorazila (nebo ne, a mohu ji tedy u plátce urgovat), vymámit informace třeba z Lišky je porod - "A to my Vám nemůžeme říci, a kolik peněz Vám tam mělo přijít, a kdy, my Vám jenom řekneme, jestli jó nebo né...".
A to jste docente ještě neviděl stav, kdy klient poslal peníze příkazem z účtu, měl je odepsané dne XXXX, ale na účet příjemce přišly peníze přesně za 6 měsíců po jejich odeslání. První se domníval, že zaplatil, druhý urgoval, neb mu zaplaceno nebylo. Oba společně honili banku, ta se vymlouvala že neví a že ona žádný problém nemá, až peníze poslala. Nebo poslat peníze složenkou, kterou třeba pošta ztratí a peníze jdou z jakéhosi sběrného účtu a z jiného čísla účtu a Vy to bez té složenky nespárujete ani omylem, protože všechna identifikační data jsou na ztraceném útržku... Zeptejte se první účetní z účtárny, co je někdy v bankovních převodech za hrůzy!
Nedávno byl na TV pořad o nějaké soudružce jíž její nejmilejší vyfouk prachy ze stavebka zfalšovanou výpovědí. (Řešilo se to až u arbitra.) Takže pokud jsem závislý na informaci z ročního výpisu není to zrovna nejvýhodnější situace.
Na co? Například na:
- abych věděl kolik min. musím zaplatit, abych dostal plnou státní podporu (počítá se i připsané úroky).
- abych si tam mohl posílat malé platby a mohl vědět hned jestli došli nebo ne (nulový poplatek za příchozí platbu na rozdíl od většiny běžných účtů)
"Malé" platby - platby za poslané věci na dobírku, příspěvky, skládání se na večírek spolužáků (30*6Kč ušetřených se dá...)
- abych si mohl namodelovat kolik musím jednorázově vložit a kdy pak dostanu úvěr
- ...
Jsem klientem raiffeisen stavební spořitelný a mám jejich super tarif M01 je to jeden z nejlepších tarifů v ČR. A ten jejich internetoví servis je taky super, já ho využívám už tři roky a ja dobrý když se můžu čas od času na svůj účet SS. Mě to dává větší jistotu.
jj, Raiffeisen je opravdu super. Třeba naslibuje vedení účtu ve fázi spoření zdarma a zasílání výpisu rovněž zdarma, a za 2 roky si účtuje 90,- Kč za úrokové zvýhodnění (aniž by věděli, zda ho dostanu) a zaslání výpisu "zdarma" je za 20,- Kč. Takže specialista to rozhodně je, na lhaní a zlodějnu. Pokud budu ještě někdy stavební spoření mít, tak u nich ani omylem.
Tomáši Tomáši, nic jsi nepochopil... Tady nejde o to, jestli seženu stavební spoření za menší poplatky. Tady jde o to, že jsem se při uzavírání spoření rozhodoval mezi několika stavebními spořitelnami.
A rozhodl jsem se pro Raiffeisenku právě kvůli tomu, co slibovala (mohl jsem to dát Lišce, která v té době nabízela úročení o 0,5% vyšší, ale zároveň zvyšovala poplatky jako o závod).
A Raiffeisenka svůj PÍSEMNÝ slib porušila. Samozřejmě spoléhá na to, že se kvůli 110,- Kč ročně nebude nikdo soudit. Ani já ne, takže tam nechám peníze o pár měsíců déle, aby se mně poplatky na úrocích vrátily několikanásobně, a nikdy více jim své peníze nesvěřím.
Současnému magormentu se tato politika jistě vyplatí - mají zisky, a po nás potopa. Ostatně mají krásný vzor ve vládě.
Není pravda že by přístup přes internet nabízeli pouze 2 stavební spořitelny, aktivně ho využívám ještě u Stavební spořitelny Komerční banky. Smlouvu je ovšem potřeba uzavřít online přes účet u eBanky, kde je pak možné sledovat pohyby na účtu stavební spořitelny.
Asi jediné využití internetu by bylo při zobrazování stavu účtu. To má smysl, ale zajímalo by mne kolik lidí by to skutečně využilo. A zajímalo by mne to proto, že zavedení takového systému stojí pár peněz, a pokud má být systém bezpečný, tak ještě o něco víc.
Takže kdyby moje banka "investovala" pár milionů do zprovoznění služby kterou nakonec použije jenom pár technických nadšenců, asi bych nebyl rád, protože tuším, kde by se banka po takové nesmyslné investici hojila.
Není to jediné využití. RSTS má (no, spíš měla...) výpočet průběhu spoření a úvěru. Mohl jste si velice přesně spočítat, kdy dostanete úvěr, kolik naspoříte, vycházelo se přímo z údajů Vaší smlouvy. Bohužel to lidi zřejmě patřičně využívali k maximalizaci výnosu, takže to zrušili a můžete si pouze namodelovat spoření obecně, bez dat z Vašeho účtu :-(.
BTW jak maslíte, že přistupují obchodní zástupci Lišky ke klientským účtům? Budete se asi divit, ale přes internet... Takže ta aplikace vyvinutá je, je otázka, jestli by servery místo pár stovek zástupců zvládly pár tisíc klientů... I když, podle jezevce se to týká promile klientů, tak by jich snad tolik nebylo :-).
Zjistovani stavu st. sporeni pres internet je prijemne i ve fazi splaceni radneho uveru, kdy si kazdy mesic muzete overit, kolik vam jeste zbyva doplatit (platite urok a snizujete velikost uveru, cimz pristi mesic klesne castka urokova a o to vice snizite uver).
Nevadí mi, že se nemůžu podívat na svůj účet. Ale vadí mi, že se tam nemůžou podívat ani zástupci stavební spořitelny, když se přijdu zeptat, jak na tom jsem, kolik mám doplatit a chci spoření nějak optimalizovat. Vadí mi, když mi slíbí úvěr, ale mám ho za půl roku. Vadí mi, když mi zástupce jedné nejmenované stavební spořitelny, co prodává podílové fondy slibuje zcela bezpečnou investici na 1 rok do akciového fondu, alokovaného do evropských akcií a s ročním zhodnocením 8 %, hlavně když chytne provizi.