opět doklad nesmyslnosti stavebního spoření na dětská rč. stát to stojí těžké peníze a ve většině případů nejsou vynaloženy na bydlení. z mého pohledu by stavebka měla být čerpána jen a pouze na bydlení, pak by měl stát přispívat v původní uzákoněné výši. všechny ostatní případy jsou jen obohacení na úkor státu díky nefunkčnosti předchozích vlád a státní správy.
Ano, relativně levné ... Stavební spořitelny půjčují za podmínek, které se moc neliší od nedotovaných subjektů na finančním trhu, ale zato při uváděném poměru 6 spořících na jednoho půjčujícího dotoval stát tento systém ve své době až 27.000 Kč ročně (6x 4.500) při průměrné výši úvěru někde okolo 0,5M (?). I po všech změnách bude tento úvěr "dotován" 12.000 Kč ročně z veřejných zdrojů ...