Vlákno názorů k článku Stát chce zdanit pojišťovnám rezervy. Zdražíme, varují pojišťovny od Martin Luther - O čem jsem zde v minulosti psal na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 6. 2019 14:41

    Martin Luther (neregistrovaný)

    O čem jsem zde v minulosti psal na adresu pojišťoven se stalo pravdou. V počátku letošního roku do mého vozu nabouralo protijedoucí auto. Na kluzké silnici po sněhové vánici řidič nepřizpůsobil rychlost vozu stavu vozovky, dostal smyk a narazil do přední části mého vozidla. Škoda asi do 35 tisíc korun. Pojištěn jsem byl u AXA. AXA ovšem má uzavřenou smlouvu s ČPP a ta se mnou vyřizovala pojistnou událost. Přišel její likvidátor a stále říkal, že nebude žádný problém, že si mám vybrat autorizovaný servis a oni škodu uhradí. Škodu odhadl do 35 tisíc. V servisu mně vyměnili poškozený přední nárazník a vyúčtovali škodu v zhruba jen za 1/3 odhadu likvidátora pojišťovny ČPP. Takže za pusu. Po asi 3 týdnech přišel od ČPP mail podepsaný dvěma pány na zmíněném úseku ČPP (likvidace škod). Že neproplatí celou cenu nárazníku, ale že mi z ceny odečtou asi 3 tisíce korun - za v minulosti přestříkaný kousíček nárazníku asi 20 x 20 cm plochy!!! Že se mi prý tímto zhodnotilo staré auto, když tam dali nový díl!!! Dvakrát jsem si s nimi vyměnil názor, že nic platit jako poškozený nebudu, oni trvali na svém. Nakonec jsem se spojil s viníkem a ten díky tomu, že je majitel středně velké firmy jím skutečně pohrozil vypověděním smlouvy na podnikovou flotilu o 15 vozech. K vyřízení to dostal jeden z jeho zaměstnaců. To zabralo u těch podvodníků okamžitě. Do týdne mně poslali mail, že je vše uhrazeno a vyřešeno. Dříve jsem zde psal, že jsem vypověděl před lety pojištění RD, nemám žádných pojištění mimo povinného ručení na motorové vozidlo. Po této neskutečné zkušenosti jsem ihned vypověděl smlouvu u AXA. Varuji všechny poctivé lidi před podobnými hovady. omlouvám se za hrubé slovo. Nakonec tam dělají z 80% bývali policisté, zvláště z kriminální služby. Kde se to asi naučili???

  • 13. 6. 2019 15:34

    Mexiko (neregistrovaný)

    Zajímalo jaké jsou reálné zkušenosti zaměstnanců pojišťoven, kteří mají výplaty škodných událostí na starosti, protože takový postup mi přijde až příliš častý a asi u těch menších částek mají i větší úspěšnost.

    V autoservisu nám taky předem už oznámili, že pojišťovna to na nás bude zkoušet, tak nám doporučili správnou odpověď a taky tak bylo.

  • 13. 6. 2019 21:13

    Martin Luther (neregistrovaný)

    Pravděpodobně se žádné odpovědi nedočkáte. Ale z čeho by jejich zaměstnanci pobírali vysoce nadprůměrné mzdy? Z velké části z jejich šméček. Měl jsem sto chutí napsat jejich generálnímu řediteli, zda ví, co se o několik pater níže v jeho company děje. Ale protože nejsem naivní, tak zcela jistě dobře zná "obchodní" praktiky svých pohunků. Dost možná jeho morální kredit je ještě o několik pater níže. Jen díky solidnosti viníka dopravní nehody, jsem nemusel doplácet za něco, co jsem nezpůsobil. To na ně platí, dali si na pomyslnou misku vah potencionální ztrátu 15 služebních vozidel prosperující firmy (majitel je u nich pojištěn i když vážně zvažuje vypovězení všech pojistných smluv, nezávisle na mém případu) a na druhou výpalné 3 tisíc u pojistitele, který po takových praktikách na 100% od nich odejde (AXA - ČPP).

  • 16. 6. 2019 23:28

    Tvl... (neregistrovaný)

    Běžte už někam s těmito povídačkami o vysoce nadprůměrných mzdách zaměstnanců pojišťoven... Vysoce nadprůměrné mzdy má tak akorát představenstvo, hodně nadprůměrné mzdy magorment (přičemž je pravda, že jsou to většinou P.I. Tomci, jejichž kvality spočívají akorát v tvorbě barevných grafů v Excelu a řiťolezectví ve směru k představenstvu), řadoví zaměstnanci jsou na tom platově o něco málo lépe, než pokladní v Lidlu... S tím, že dost často musí makat i o víkendech, stejně jako ta pokladní v Lidlu.

  • 17. 6. 2019 11:53

    Martin Luther (neregistrovaný)

    Průměr, bohužel udává mzdy přes 60 tisíc. Pláč, že to bere jen někdo, je trochu mimo.

  • 17. 6. 2019 17:11

    Krtek (neregistrovaný)

    Celkem nechápu, k čemu je vám vaše pojištění u Axy, když viníkem je někdo jiný a plnit má jeho pojišťovna ? On byl taky u Axy ?

  • 17. 6. 2019 21:46

    Martin Luther (neregistrovaný)

    Vy jste ještě neměl pojistnou událost, viďte? Ten bod k Vašemu příspěvku jsem dal omylem.

  • 18. 6. 2019 14:20

    Nicky (neregistrovaný)

    Taky nerozumím vašemu vyjádření. Pokud za vámi přišel likvidátor z ČPP, pak viník nehody byl pojištěn u ČPP. Vaše povinné ručení s tím nemá co dělat, leda byste škodu uplatnil z HAV, máte spoluvinu nebo máte přímou likvidaci. AXA přímou likvidaci nemá. Rádoby zhodnocení vozidla je u pojišťoven oblíbené.

  • 18. 6. 2019 19:31

    Krtek (neregistrovaný)

    Právě že jsem jich už několik měl. A nenapadlo by mně chtít po mojí pojišťovně zaplatit škodu, kterou zavinil někdo jiný.
    Moje havarijko je na MNOU způsobené škody na mém autě. Povinné ručení na škody způsobené mnou někomu jinému.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).