Dovolím si reagovat na přístup České spořitelny.
Jak vidím, asi takových klientů jako já nebude mnoho, ale nicméně mohu povtdit několikaleté dobré zkušenosti právě s Českou spořitelnou, jejímž jsem klientem již od roku 1992. Uznávám, že v minulosti jsem si zažil několika minutové (ano, až půlhodinové) čekání u přepážky, nicméně, v té době nebylo mnoho kde vybírat.
Vážím si ČS hlavně kvůli přístupu při přidělení úvěru - obešel jsem několik bank a pouze ČS mi nabídla optimálná podmínky s dobrým přístupem ke klientovi, je pravda, že jsem jednal přímo na přepážce, jako ostatní klienti. Dnes je situace trochu jiná, byl mi přidělen osobní bankéř, na kterého mám telefonní i osobní kontakt a tento banéř řeší všechny moje požadavky na ČS. Ať už se jedná o práci se sporožirovém účtu,hypotéky, úvěru, apod. Tímto úkonem jsem byl zaveden mezi významné, tzv. VIP klienty banky - a uznávám, že přístup je pak uplně jiný. Od půlhodinového stání u přepážky jsem se posunul do pozici jednání v klimatizované kanceláří s nápojem přede mnou na stole a příjemnou pracovnici ČS za stolem - žádné čekání, prostě příjemně strávená návštěva.
To je všechno co jsem chtěl říci, možná je to o tom, jak klienti k bance přistupují, pokud každyý rok měné banku, kvůli nějaké hlouposti a měsíčně zam posílájí pár tisíc, tak se nemohou divit, že si banka z nich nic nedělá...
Děkuji za váš čas, venovaný mému příspěvku.
možná toho telefonnního, ale tady je to o tom, že přes tuto osobu řeším absolutně všechny požadavky co na banku mám - nemusím tedy hledat příslušné okénko a tam čekat. A to pokud se nemýlím, není úplně tak běžné. Pokud ano, nechápu, jak tedy mohou být tady fronty a taky to, o čem je vlastně tato diskuse. (Pokud by ten klient co chtěl platit úvěr v jiné pobočce se domluvil s tímto osobním bankéřem, nemusel by chodit po všec čertech).
možná toho telefonnního, ale tady je to o tom, že přes tuto osobu řeším absolutně všechny požadavky co na banku mám - nemusím tedy hledat příslušné okénko a tam čekat. A to pokud se nemýlím, není úplně tak běžné. Pokud ano, nechápu, jak tedy mohou být tady fronty a taky to, o čem je vlastně tato diskuse. (Pokud by ten klient co chtěl platit úvěr v jiné pobočce se domluvil s tímto osobním bankéřem, nemusel by chodit po všec čertech).
možná toho telefonnního, ale tady je to o tom, že přes tuto osobu řeším absolutně všechny požadavky co na banku mám - nemusím tedy hledat příslušné okénko a tam čekat. A to pokud se nemýlím, není úplně tak běžné. Pokud ano, nechápu, jak tedy mohou být tady fronty a taky to, o čem je vlastně tato diskuse. (Pokud by ten klient co chtěl platit úvěr v jiné pobočce se domluvil s tímto osobním bankéřem, nemusel by chodit po všec čertech).