Ono je v každé soutěži - anketě tolik kategorií, že skoro na každou banku, pojišťovnu či jinou instituci nějaké to ocenění zbyde - usuzuji tak dle zásilek, které od různých institucí dostávám a které si spolu s obálkou zakládám a tak vidím, že jednoho roku jo to "banka roku", pak "nejdůvěryhodnější banka roku" pak ...
Běžnému klientovi je to celkem asi jedno, jestli ústav nějaký titul má či nemá, mne osobně naopak různé čepíření a naparování dává pokyn k obezřetnosti (přeneseno do obchodní branže - heslo "L*dl je levný" - zpozorním a zjistím, že co jinde stojí desetikačku, stojí u něj třeba 11,90 - nejedná-li se zrovna o akci).
Já chodím do lídlu kvůli výběru a většinou malým frontám. A ceny třeba kvalitních sýrů nebo salámů jsou nízký(třeba proti globusu).
To heslo lídl je levný udělalo dojem že je to obchod pro socky, přitom pro socky je třeba tesco. Měli by mít heslo lídl je výhodný.