S odbornou úrovní na přepážkách ČS mám také své zkušenosti a stížnost jsem nepodal jen kvůli tomu, že jsem v podstatě tento ústav opustil a zřídil si účet u jiné banky. Já jsem musel dotyčnou úřednici přesvědčit, že GSM banking SIM TOOLKIT poskytují a jen díky tomu, že jsem měl podrobné informace z Internetu, jsem se nenechal přesvědčit o opaku. Komedie při zřizování Internet bankingu a následně zjištění možností, které nabízí, byly posledními kapkami poháru trpělivosti = odchod k jiné bance.
Spořitelnu jsem dávno opustil a jsem tomu více než rád.Pravidelně jsem na okresní pobočce vystával důlek, dohadoval se s pracovníky o banálních věcech a ztrácel nervy.Dálková komunikace tomuto ústavu činila velké problémy. GSM-banking ? Expresní linky ? Neznali. A jak je vidět - znát patrně nechtějí.Jsem u naší patrně nejlepší internetové banky a mám po problémech.
Nechci se zastavat hlouposti pracovnice na prepazce, ale "ryba smrdi od hlavy". Cetli jste nekdo dopis a prilozene letaky, ktere CS rozesila klientum Sporotelu? Z nich se opravdu nic nedozvite snad az na to, ze Sporotel se rusi a nahrazuje "sluzbou" Servis 24 po telefonu, ale co bude se SMS Sporotelem se zde opravdu nedozvite.
Ty velke sefy podepsane pod timto zmetkem a jeho autora by meli potrestat. Myslim ze by obhajili i paragraf 53 za poskozeni firmy.