Vlákno názorů k článku Šikovné a unikátní spořicí účty vás tahají na pásmový úrok, který nedostanete od Bývalý zákazník UniCredit - Já jen k tomu UniKátnímu spoření. Přítelkyně měla nějaké účty...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 9. 2010 8:20

    Bývalý zákazník UniCredit (neregistrovaný)

    Já jen k tomu UniKátnímu spoření.
    Přítelkyně měla nějaké účty v UCB. Já byl disponent účtu. Z důvodu velmi nízké profesionality obsluhy většiny bank v ČR, na jednání chodíme společně nebo já jen sám.
    V květnu jsem se zajímali o UniKátní spoření. Chtěli jsem si uložit částku 1,2 mil (samozřejmě jsme se domnívali, že celý zůstatek je úročen 3,5%) + jsme požadovali z důvodu relativně vysokého zůstatku na účtu vedení vedení Exkluzivního konta zdarma.
    To jste měli vidět jak jsem všetečnými dotazy rozohnil pracovnici UCB doběla. Neudržela se a normálně na férovku na mě začala řvát, že co si o sobě myslím, jak se to chovám, že ona má taky 900 litrů na účtu atd.
    Všechno završila tím, že zrušila účet s částkou cca Kč 920.000 bez toho, aby se identitu mě nebo přítelkyni zkontrolovala podle občanských průkazů. Viděli jsme ji poprvé v životě. Peníze jen tak odeslala na námi zadaný účet.
    Všimněte si, že UCB ve své odpovědi nerozporuje, že k odeslání 900.000 litrů bez kontroly občanek došlo – používají formulaci „Dle nám dostupných údajů.......“.

    Vážený pane xxxxxxx,

    dovolte, abychom zareagovali na Váš podnět ze dne 18. května 2010 ve věci rušení účtu paní xxxxx xxxxxxxx a nevhodného způsobu komunikace pracovníků pobočky Praha – Anděl při osobním jednání s Vaší osobou, který jste směroval k rukám předsedy představenstva UniCredit Bank Czech Republic, a.s. Ing. Jiřího Kunerta a který nám byl předán k prověření a odpovědi.

    Dle nám dostupných údajů byl termínovaný vklad paní xxxxx xxxxxxx ukončený v předem stanoveném termínu a vklad včetně úroku byl převedený v souladu se smluvními podmínkami zpět na běžný účet majitelky. V souladu s pokynem paní xxxxxxxx byl následně běžný účet zrušený a s jeho zůstatkem bylo naloženo přesně dle zadaných dispozic. Je nám líto, ale z důvodu zachování bankovního tajemství Vám v dané záležitosti nemůžeme poskytnout konkrétnější informace.

    Dovolte, abychom se Vám hluboce omluvili za nevhodný způsob komunikace pracovníků pobočky při projednávání rušení předmětného účtu, který neodpovídal běžným standardům kvality stanoveným pro jednání se zákazníky. Uvědomujeme si, že obchodní vztah banky a klienta je založen na citlivé vazbě konkrétních lidí, na schopnosti našich pracovníků vyhovět našim zákazníkům i na způsobu a formě komunikace. O to víc nás mrzí, že ve Vašem případě tomu tak nebylo.
    Celá Vámi popisovaná událost je předmětem rozsáhlého interního šetření. Ujišťujeme Vás, že po jeho ukončení budou ze zjištěných skutečností a nedostatků vyvozeny jednoznačné závěry a přijata konkrétní opatření.

    Vážený pane xxxxxxx, mrzí nás, pokud jsme Vám po ukončení termínovaného vkladu nemohli nabídnout další služby v takovém rozsahu, který by odpovídal Vašim představám. Bohužel i možnosti banky jsou určitým způsobem omezené a produkt Unikátní konto má s ohledem na zvýhodněnou úrokovou sazbu přesně stanovené parametry, dle kterých je poskytován. Přesto věříme, že naše vyjádření i omluvu přijmete s pochopením a že pokud se do budoucna rozhodnete využít služeb UniCredit Bank Czech Republic, a.s., budete spokojen.

    S úctou,

    Mxxxxxxa Sxxxxxxxá
    Specialista řízení kvality
    Odbor Řízení kvality služeb

    Unicredit Bank Czech Republic a.s.
    Na Příkopě 858/20
    111 21 Praha 1
    T. +420 224 xxx xx4
    M. +420 724 xxx xx5
    mxxxxxa.sxxxxxxa@u­nicreditgroup­.cz
    www.unicreditbank.cz

  • 8. 9. 2010 16:15

    (neregistrovaný)

    „Vážený pane xxxxxxx, mrzí nás, …“
    Z očí do očí by tato formulace zněla poněkud jinak.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).