Naprosto dokonalé shrnutí jedné oblasti bankovních lží… Nejvíce mě dostaly podmínky u toho Šikovného (???) spoření České Spořitelny, to je opravdu šikovné, ale jak pro koho; s klientem se moc nepočítá. Ani UniCredit se „nemá za co stydět“. – Jen je mi z toho článku poněkud nedobře – opravdu je situace tak tristní?
MoB: Ano, jedná se o skvělý přehled a jsem rád za článek, který pomáhá klientům porozumět různým metodám úročení. Mrzí mě, že bankovní informace považujete za lži. Snažíme se, aby popisy našich produktů byly opravdu transparentní. Pokud máte osobně zkušenost se Šikovným spořením a cítíte rozdíl mezi tím, co Vám bylo nabídnuto a tím, co jste skutečně dostal, prosím pošlete mi podrobnosti na email rnavratil zavináč csas tečka cz. Roman Navrátil, Specialista komunikace České spořitelny pro sociální média
Nezlobte se, ale zřejmě si děláte legraci. Co je transparentního na reklamě: „Až 3,2%“, když nelze ani teoreticky této výše dosáhnout? A to nemluvím o efektivní úrokové míře. Lež jako vyšitá. Hrajete si přídavnými jmény, toť vše. A bankovní etika – ta chudinka pláče při pohledu na chování bank v ČR někde v koutě. Vy nic změnit nechcete a o „znalé“ klienty nestojíte, máte z nich totiž hrůzu. Jen se snažíte protistranu „zaměstnat“ a výsledek vždy bude nulový.
Taky jsem se příspěvku dotyčného pána zasmál… „Mrzí mě, že bankovní informace považujete za lži.“
Shodou okolností jsem včera koukal na Rychlou půjčku RB, orientační úroková sazba 11,90%. Tak jsem tam cvičně zavolal a dáma na lince, že prý pro mne mají skvělou nabídku, předschválený úvěr jen za 15,85%. Takže ta orientační sazba na webu jistě není lež, že? K tomu se skromně zapomněla zmínit, že si ještě účtují poplatek za správu účtu 99,– Kč měsíčně, takže RPSN se dostane dost přes 20%…
Idealne slozenim penez do jineho ustavu nez CS. Kazdopadne me zase mrzi, ze na ty "transparentni" reklamni informace naleti spousta klientu, kteri si tu "sikovnost" neumi spocitat. A prave s ohledem na tu transparentnost informaci (a souhlasim s vami, ze nerikat celou pravdu neni lez) mi prijde usmevna vase pozice - "Specialista komunikace" - ja bych to asi sice mene honosne, ale nazval jinak.
Věřte, že naším cílem není získávat klienty, kteří neumějí počítat. S klienty vše důkladně probíráme. Pokud máte jinou zkušenost a cítíte rozdíl mezi tím, co Vám bylo nabídnuto a tím, co jste skutečně dostal, prosím pošlete mi podrobnosti na email rnavratil zavináč csas tečka cz. Každou takovou událost pečlivě prověřujeme. Záleží nám na dobré pověsti České spořitelny.
Roman Navrátil, Specialista komunikace České spořitelny pro sociální média