No, třeba se něco změnilo (ač v případě MMB docela pochybuji), ale ta odpověď je taková... No ne úplně správná - pokud klient přijde na pobočku s tím, že chce založit Tom účet, tak ho zcela určitě nevyhodí, ale vytisknou mu návod a nabídnou asistenci s nastavením (převodem) jakéhokoliv typu účtu na onen Tom účet na zařízení klienta.
Nicméně pokud klient zákazníkem MMB je, tak platí to, že účet lze pouze převést z existujícího účtu, nový Tom účet nelze získat přímo a teoreticky je možné, že tento převod šlo realizovat í bez použití smartbanky přímo na pobočkách - ale dvou konkrétních, nikoliv na jakékoliv pobočce. Je ovšem možné, že toto platilo pouze pro pilotní provoz a nyní to již nelze. V každém případě tu informaci měli i na stránkách (nyní už jen v Google Cache): https://goo.gl/KLn68v
"...pokud jste klientem MONETA Money Bank
Přijďte na pobočku MONETA Money Bank ve Vyskočilově ulici (Praha 4 - budova BBC) nebo na Masarykově náměstí (Ostrava). Bankéř s vámi založí běžný účet Genius Free&Flexi a následně provede jeho konverzi na účet Tom. Vzhledem k charakteru účtu ho totiž nelze v pobočkách zřizovat přímo."
Navíc ještě pro samotné zvýhodněné úročení platí podmínky, které jsou splnitelné, ale nesou s sebou další nepříjemnosti:
- na účtu je nutno splnit kreditní obrat aspoň 15 000 Kč měsíčně
- je nutno provést nejméně 10 plateb debetní kartou vydanou k účtu (podmínky sice mluví i o "příkazech k úhradě", nicméně není jasné, jestli těmi nejsou takové zadané v bankomatu za příslušný poplatek)
Tyto podmínky navíc můžou být kdykoliv odvolány, leč zveřejnit by tu informaci měli 30 dní předem...