Dobrý den, akce naší dceřiné společnosti Buřinka se nám jeví jako dost výmluvná a nepotřebuje z naší strany další komentář.
Co se týká úroků na spořicích účtech, zvýšili jsme je už koncem loňského roku na 1,5 %.
I přesto, že na spořicích účtech dochází k navyšování úrokových sazeb, je dobré na nich držet jen nejnutnější finanční rezervu, například ve výši šesti měsíčních platů, a zbylé bohatství raději zhodnotit ve formě investic, protože tradiční spořicí účty bohužel nedokážou překonat inflaci.
Ano, absolutní číslo říká, že je to lepší jinde. Ale už necháme na našich klientech, aby zhodnotili celkové benefity, jež ta která banka přináší. Pokud někdo volí banku jen podle výše úroku na spořicím účtu, pak je jasné, že aktuálně do Spořky nepůjde.
Počet našich primárních klientů, tedy těch, co mají Českou spořitelnu jako svou hlavní banku, však neustále roste. Znamená to tedy, že z celkového srovnání bankovních produktů a služeb vycházíme velmi dobře.
Dobrý den, my rozhodně netvrdíme, že s námi musí být spokojený každý. Naštěstí je z čeho vybírat a každý má svobodnou volbu, se kterou bankou bude spolupracovat a to je víc než dobře.
A když si tedy každý může vybrat skutečně to, co mu vyhovuje nejlépe, jsme hrdí na čísla, která nám říkají, že si spousta klientů volí právě nás.
Mějte se a ať se daří!
Nejlepší reklamou CS byl v poslední době "prodej" dceřiné společnosti Energie CS (a tedy vlastních klientů) skupině predátorské Bohemia Energy, či v minulosti aktivní účast na Drábkyho S-kartách (pro nepamětníky, násilné zavedení vnucených účtů pro výplatu důchodů s vnucenými platebními kartami v době, kdy na venkově karty přijímalo asi tak 5 % obchodníků - co na tom, že 40 % obyvatel ČR žilo v obcích pod 2000 obyvatel a k nejblíižšímu bankomatu to bylo 15 - 30 km, ať si tam geronti dojedou, že) a další "drobnosti". Je potřeba si uvědomit, že banka není kamarád, ale bohužel dneska pro mnoho lidí nutné zlo, které je potřeba pečlivě kontrolovat. A stejně serióznost poznáte až v okamžiku, kdy jste v tísni a potřebujete "slušné zacházení".
Vaše odpovědi vypadají, jako by člověk mohl mít jenom jednu banku. Ale klidně může mít běžný účet u vás a extra peníze ještě jinde, s lepším zhodnocením. Také mám účtů několik a spořicí u ČS mi moc smysl nedává - pomalé zvyšování sazeb (někdo reaguje během týdne, ČS tak měsíc po konci aktuálního měsíce), nižší sazby a penalizace, pokud si někdo ze s.ú. vybere peníze (jestli se něco nezměnilo, tak daný měsíc nejsou žádné úroky). Ale jak říkáte, je na každém, pro co se rozhodne.
Dobrý den, netvrdíme, že klienti nemohou mít účty nebo jiné produkty v různých bankách, nicméně mít vše takzvaně pod jednou střechou může být výhodné nejen kvůli pohodlné obsluze, ale také kvůli různým výhodám, na které pak klient může dosáhnout. Každý klient má své preference a je zcela na něm, kterou cestou se vydá a co považuje za benefit.
Od začátku letošního roku výběry ze spořicích účtů nijak nepostihujeme, což znamená, že pokud klient provede výběr ze spořicího účtu, je jeho zůstatek na tomto účtu standardně úročen.