Podle některých reakcí těch "jednodušších" by se zdálo, že by bylo nejlepší, aby banky prováděly příkazy jen za pěkný úsměv. Jednoduchým lidem jednoduché řešení!!!
Úcta a korektnost ke klientovi - tyto pojmy už se v dnešním světě nenosí - dneska každý jenom zkouší jak by druhého obral a sobě přisipal do korýtka. V tom je dnešní princip podnikání a ne v dobrém zacházení s klientem. Dobrým zacházením ale nemyslím pochlebováním zákazníkům s více než 1 000 000,- na účtu to NE. Počítače a mobilní telefony nám umožňují "rychlejší" komunikaci ale stačilo by trochu pozornosti paní na přepážce a k ničemu takovému by nedošlo. Možná vypadám jako trotl když neznám svůj podpisový vzor, ale myslím že trotlové jako já jsou v převaze :-)
Neznám svůj podpisový vzor? Spíš si ho nepamatuji - vždyť nám na nejrůznějších finančních serverech radí, jak je dobré na karty a na podpisové vzory se podepisovat jinak než na občance, když nám někdo sebere/najde občanku, aby nemohl vybílit i účet... PIN si mohu zapamatovat, někam poznamenat - ale podpisový vzor?