Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Skončí někdy monopol Českých drah? od cestujici - Ze svého několikaletého využívání Českých drah bych mohla...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 7. 2006 10:20

    cestujici (neregistrovaný)
    Ze svého několikaletého využívání Českých drah bych mohla sepsat román - humoristický:) Myslím, že nejdem jediná, kdo ve vlaku ČD zažil, že na něj v upozorňuji zavřeném kupé pršelo či sněžilo, o tom, že v zimě se v druhé třídě často mrzne, ani nemluvě.

    Zpoždění - to je samostatná kapitola sama pro sebe - opravdu, cestovat s minimálně jedním přestupem je zkouška trpělivosti pro každého. Přesně jak bylo v názoru výše - vlaky na sebe čekají - nedávno se mi stalo, že po přestupu z rychlíku na lokálku, přičemž hlásili, ukončete nástup, vlak je připraven k odjezdu:), jsme potom čekali další půl hodinu na další tři rychlíky. Není to hezké, jak jsou ČD ekonomické ? - přece nepojedou s poloprázdným vlakem, když mohou počkat až bude zcela naplněn. A jízdní řád? Zbytečnost:)

    O kvalitě vozového parku se taky nemá cenu příliš rozepisovat. Pokud nejedete vlaky IC a výš, tak si moc pohodlí neužijete. Nedávno jsme cestovali vlakem, u nějž jsme opravdu měli obavu, zda dojedem - rok výroby jsme tipovali někdy těsně po válce (druhé světové:)

    Ach České dráhy - to je prostě téma ke konverzaci - člověk se tím může už jen bavit, ale když má naplánován nějaký důležitý program a chce se dostat do místa určení vlakem včas, vždy by si měl vzít tak hodinku rezervu (při delší cestě i víc:)
  • 20. 7. 2006 17:56

    Jen tak (neregistrovaný)
    chichi ... soupravami tesne po valce vyrobenymi se uz opravdu nejezdi :))) pokud jste nahodou nejeli nejakym nostalgickym vlakem .)
  • 21. 7. 2006 8:44

    . (neregistrovaný)
    Vy jste asi z Prahy, ale jeďte se podívat někam na venkov, čím tam se zajišťuje dopravní obslužnost!
    Všechna konkurence se hrne na lukrativní tratě - k velkým městům, na koridory, ale co právě ten venkov? Tam nikdo třešničky z dortu sklízet nebude, protože tam žádné nejsou. A na venkově žije nejvíc nebohatých lidí, pro které je veřejná doprava tím jediným možným přepravním prostředkem. Navíc se domnívám, že nějaký podnikatel či manažer těžko pojede vlakem, to by se nemohl předvádět na dálnicích s "výkřikem" techniky z Mladé Boleslavi či že má rádio v autě a mobil bez handsfree. Vlaky zůstanou pro socky, a modrá vláda do této oblasti určitě peníze cpát nebude. Bude pokračovat rušení neziskových spojů a tratí, v Praze se staví metro v předstihu i tam, kde zatím nic není.
  • 21. 7. 2006 9:39

    bez přezdívky
    teda.. odkdky je zapadni a severni pohranici praha? podivejte se na jizdni rady... nejvice soukromych dopravcu je kumulovano do severniho a zapadniho pohranici ... a to jsou teda lukrativni gtrate jak svina.... navic letos rada dalsich spolecnosti zadala o licence na radu "venkovskych" trati ... nejen tam, ale blize ve vnitrozemi, ale porad spise venkov... na "rozinkach" zatim neni zadny soukromy dopravce
  • 21. 7. 2006 9:41

    bez přezdívky
    ups.. trosku mimo smysl ten prispevek ... melo to vyznit tak ze se podivejte cim ti soukromnici v tech "nelukartivnich" oblastech jezdi ... desiro a podobne jednotky....

    a s cim jezdi CD v oblastech, kde muzou rejzovat penizky po milionech? v rozpadlych zabotlamech, ktere v tehle vedrech neustale chcipaj ... staci se podivat na bozi dopusteni v primestke doprave v dnesni dobe....
  • 26. 2. 2008 20:12

    anonymní
    To všechno je pravda!!!!
    Byly doby, kdy sem se rozciloval, a hodne rozciloval. Ale ted to praktikuju tak, ze pokud potrebuju opravdu neco stihnout, vyrazim tak, abych mel na kazdy prestup rezervu jednoho spoje, coz je obvykle minimálne hodina, takze kdyz trikrat prestupuju,vyrázim o tri hodiny drive, nez bych podle jizdniho radu musel.....a sem v pohode......
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).