Vlákno názorů k článku Sedm dosud nezodpovězených otázek o Zuno Bank od itchygoro - Krom již zmíněných věcí má Zuno např. problém...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 7. 2011 17:11

    itchygoro (neregistrovaný)

    Krom již zmíněných věcí má Zuno např. problém i s tím, že u ní nelze jakkoliv zrušit souhlas s poskytováním osobních údajů pro marketingové účely. Dle zákona je standardní možnost tento souhlas obsažený ve VOP dodatečně zrušit, ale dle vyjádření ze ZUNO oni takové odvolání souhlasu neumožňují a neakceptují. Čili úmyslně porušují platnou legislativu a ztrácí mou důvěru.

  • 21. 7. 2011 19:55

    Kecka (neregistrovaný)

    Vůbec se s nima o tom nevybavuj. Nejlepší postup je takový, že při rušení účtu jim vrazíš do ruky písemný příkaz pro zrušení účtu/služby včetně oznámení typu

    Tímto odvolávám svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů. Požaduji tedy, abyste nadále neuchovávali mé osobní údaje, které nejsou nezbytné pro plnění zákonem vám stanovených povinností.

    a necháš si tento tvůj poslední příkaz bance potvrdit. Pokud tě pak například budou otravovat reklamními telefonáty tak jim pohrozíš s tím že třímáš v ruce své odvolání souhlasu pro zpracování osobních údajů a neměli by mít k dispozici tvé telefonní číslo pro účely reklamy,...
    Takové odvolání jim pochopitelně můžeš i jen zaslat doporučeně, poštou, ale je to hůře prokazatelné, po letech.

    Abys tomu rozuměl. Banka některé údaje opravdu potřebuje a bude je zpracovávat ještě celou řadu let. Ukládá jí to zákon.

  • 25. 7. 2011 14:50

    nedávám (neregistrovaný)

    Když jsem kdysi zakládal konto v GE, tak nevyškolená obsluha absolutně nic nevěděla a mimo jiné mi tvrdila, že souhlas s využitím OÚ pro marketingové účely musím podepsat. Odmítl jsem, načež mi prý konto neotevřou, bez toho to nejde. Když jsem chtěl vědět jediný důvod, proč by to bez toho nešlo, tak jsem jako argument dostal, že "některou agentu pro ně zpracovávají třetí subjekty". Odvětil jsem, že svůj souhlas s předáním osobních dat třetím subjektům v rámci vedení účtu jsem již podepsal na papíru předtím.Zase si něco jiného vymyslel, což jsem mu opět vyvrátil. Tak dlouho jsem se hádal (evidentně stádo vždy podepsalo, co jim strčili pod nos), až někam zavolal a zjistil, že celou dobu kecal a povolení spamu nepatří mezi nezbytně nutné požadavky pro vedení účtu.

    Nechce se to nechat hned odbýt - možná to není strategie banky, ale jen neschopnost personálu (což sice banku také nešlechtí, ale je to trochu jiný problém než seshora nařídit porušování zákona).

  • 25. 7. 2011 16:10

    patrikchrz (neregistrovaný)

    Ja jsem se zasae obtizne vyrovnaval s tim, ze me odmitli otevrit ucet bez dvou dokladu totoznosti
    http://forum.finexpert.e15.cz/viewtopic.php?f=316&t=1068137

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).